
Sploh angleško govoreči svet pozna praktično nešteto besed, ki so bolj vljudna zamenjava za to, da bi nekoga označili za debelega. Tudi mi recimo rečemo, da je nekdo močnejše postave itn. Niso pa enako uvidevni očitno tudi Japonci oziroma vsaj eden izmed njihovih proizvajalcev oblačil. Znamka Fatyo se je odločila za precej drzno potezo; za potezo, kot je svet še ni videl, bi lahko dodali. Medtem ko želi večina svetovnih znamk ljudi prepričati, da se bodo v njihovih oblačilih počutili bolje, se je Fatyo odločil za nekaj čisto drugega. Namesto oznak S, M in L uporablja oznake, kot so "skinny" (suh), "fat" (debel) in celo "jumbo" (predebel).
Želijo ljudi spomniti, da se ni zdravo ubadati s prekomerno telesno težo? Tudi na Japonskem se število ljudi, ki imajo po mnenju zdravnikov preveč kilogramov, nenehno zvišuje. Kar koli je že razlog - ko se v svoji koži ne boste preveč dobro počutili, v trgovino Fatyo verjetno vseeno ne boste stopili.
Preberite si še, kakšna je prava resnica o hčerki Donalda Trumpa.
Komentarji (16)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV