
V mestu Portland v ameriški državi Oregon je sedaj mogoče v lokalu Starbucks jutranjo kavo za s seboj naročiti kar prek svojega pametnega telefona oziroma aplikacije, ki jo na ta telefon naložite. Gre za pilotno aplikacijo, ki jo bodo naslednje leto – če bo dobro sprejeta – še izboljševali.
Zjutraj mnogi hitijo, zato je uporabno, da si lahko kavo naročijo vnaprej in da jim nanjo v lokalu ni treba čakati. V prihodnosti razvijalci aplikacije načrtujejo, da bo mogoče tako naročiti celo, da vas prav vsak dan kava čaka ob točno določeni uri. Še več. S tem, da vaš telefon določa, kje ste, vas kava ne bo čakala ob točno določeni uri, ampak takrat ko bo telefon ugotovil, da se približujete lokalu. Četudi kavo naročate vsak dan sproti, pa si aplikacija zapomni, kaj ste naročili nazadnje, tako da lahko v samo nekaj sekundah naročilo ponovite tako, da trikrat kliknete na zadnje. V lokalu lahko nato s telefonom seveda tudi plačate. Aplikacija poleg tega omogoča, da si ogledate, kje boste na svojo kavo najmanj čakali, ko je ne želite naročiti predčasno.
Komentarji (2)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV