Kalifornijsko podjetje thinkPARALLAX svojim zaposlenim plača, da se v času dopusta odpravijo na potovanje. Lastnika, Jonathan Hanwitt in Guusje Bendeler, sta prepričana, da gre za vložek, ki se povrne stokratno. ''Če svoje zaposlene spodbujava, da si vzamejo prosto in takrat za povrh še kam odpotujejo, se ti vrnejo nazaj spočiti, veseli, bolj delovni in polni idej,'' sta povedala za The Huffington Post.
Glede na to, da imajo v ZDA zaposleni le 10 prostih dni na leto in da jih kar 40 odstotkov v službi na leto ne manjka niti 5 dni, gre za precej izjemno podjetje. Veliko delavcev si ne upa na dopust, ker marsikateri nadrejeni meni, da s tem pokažejo, da niso predani podjetju, da jim je vseeno, ker bo njihovo delo trpelo. Toda Hanwitt in Bendeler se s takšnim razmišljanjem sploh ne strinjata. Lastnika kreativne agencije sta prepričana, da se z oddiha zaposleni vrnejo bolj produktivni in da bo zaradi tega njuno podjetje dolgoročno uspešnejše.

"Jonathan in Guusje sta sama prepotovala svet, zato vesta, koliko navdiha je mogoče dobiti s potovanji," za The Huffington Post pove Julia McCann, ena izmed zaposlenih v podjetju thinkPARALLAX. "Svojo strast do potovanj sta želela deliti tudi s svojimi zaposlenimi, saj sta razumela, da bodo tako lahko pri delu dosegali še boljše rezultate."
Ta njuna odločitev deluje tudi kot učinkovit "team building". Nihče namreč ne sme povedati, kam potuje, temveč nato prek družabnih omrežij sodelavcem pošilja namige, kje se nahaja. Ko se vrne, pa s sodelavci uprizorijo igro ugibajo, kje je bil. "Zaradi tega smo postali večji prijatelji, bolj smo se povezali kot ekipa," pojasnjuje McCannova. "Zdi se mi, da smo tudi bolj pripravljeni nadomeščati osebo, ki je odpotovala, saj se nekako počutimo, kot bi sami do neke mere sodelovali v njeni dogodivščini."

Komentarji (8)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV