Vse bolj je priljubljen marketing, ki potencialne stranke dobesedno zagrabi za vrat, bi lahko rekli. Tako se zadnje čase še posebej pogosto reklamirajo kulturne institucije, ki nimajo vedno veliko denarja za konvencionalno promocijo, na naslednji način pa tudi zelo učinkovito poskrbijo, da ljudje prenehajo razmišljati, da je kultura nekaj dolgočasnega, nekaj odmaknjenega od resničnega življenja.
Tokrat se je na tak način Newyorčanom predstavilo slovito broadwaysko gledališče. Kar 30 članov ekipe, ki usvarjajo eno njihovih najbolj priljubljenih predstav Levji kralj, se je pomešalo med potnike podzemne železnice in jih pustilo brez besed, ko so naenkrat zapeli eno izmed svojih uspešnic. V spodnjem videoprispevku si lahko ogledate, kako naelektreno ozračje so ustvarili. Predstava Levji kralj je sicer postala lansko leto tudi prva broadwayska predstava, ki je imela dobiček, ki je presegel milijardo dolarjev (skoraj 750 milijonov evrov).
Preberite si še, do kakšne pomembne spremembe je prišlo pri kreditih.
Komentarji (22)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV