Oglaševanje

Skupaj sestavimo mozaik uspeha!

Dobrodošli na naših straneh, ki jih lahko soustvarjate z nami. Prepričani smo, da lahko uporabnikom skupaj omogočimo svojevrstne izkušnje tako na spletni strani 24ur.com kot na ostalih spletnih straneh: Bibaleze.si, Cekin.si, Dominvrt.si, Moskisvet.si, Okusno.je, Zadovoljna.si in Vizita.si. Oglaševalcem ponujamo različne strateške postavitve tehnološko dovršenih in komunikacijsko pozicioniranih oglasnih formatov.

Vaši oglasi se brezhibno prikazujejo na vseh zaslonih, ne glede na to, ali gre za računalnik, mobilni telefon ali tablični računalnik. Široka izbira funkcionalnosti, komunikacijska strategija in brezmejna kreativa ter natančna izvedba so naša vodila, ki lahko prepričajo še tako zahtevne oglaševalce. Poleg tega zagotavljamo tudi nadzorovane pogoje in merljive rezultate.

Naj vas opazijo. V vsakem trenutku na vseh napravah.

Podatki o dosegih in demografiji spletnih strani

Oglaševanje na spletnih straneh Cekin.si

  • Pasica 300x250px

    Klasičen format na naslovnicah in med članki. Oglasna pozicija je na vseh Pro Plus straneh.

  • Pasica 728x90px

    Klasičen format v zgornjem delu strani. Oglasna pozicija je na skoraj vseh Pro Plus straneh.

  • Pasica 300x600px

    Večji format z dobro vidnostjo. Oglasna pozicija je na vseh Pro Plus straneh.

  • Footer 1440x40px

    Manjši format na dnu strani. Oglasna pozicija je na vseh Pro Plus straneh.

  • Billboard 970x250px

    Večji, razširljiv oglasni format z dobro vidnostjo. Oglasna pozicija je na vseh Pro Plus straneh.

  • Ozadje

    Ozadje spletnega mesta, kreativa je lahko dinamična. Oglasna pozicija je na vseh Pro Plus straneh.

  • Oglasni prevzem

    Vsi oglasni formati na mediju v določenem času. Oglasna pozicija je na vseh Pro Plus straneh.

  • Oglasni prevzem - Mousetrick

    Oglas, ki povezuje ozadje in ikono, ki se premika z miško. Oglasna pozicija je na vseh Pro Plus straneh.

  • Oglasni prevzem - Footer

    Oglas, ki povezuje ozadje in oglas na dnu strani. Oglasna pozicija je na vseh Pro Plus straneh.

  • Slider

    Oglasi, ki začasno celo stran pomakne navzdol. Oglasna pozicija je na 24ur.com.

  • Video oglas - pre-roll ali post-roll

    Video oglas pred začetkom ali na koncu videovsebine. Oglasna pozicija je na 24ur.com.

  • Video pred objavo članka

    Video oglas, ki se zavrti preden se odpre članek. Oglasna pozicija je na vseh Pro Plus straneh.

  • Video pred komentarji

    Video oglas na koncu članka. Oglasna pozicija je na vseh Pro Plus straneh.

  • Brandiranje video predvajalnika

    Video predvajalnik v CGP-naročnika. Oglasna pozicija je na vseh Pro Plus straneh.

  • Oglasno sporočilo

    Naročnikov članek, ki je izpostavljen na določeni rubriki. Oglasna pozicija je na vseh Pro Plus straneh.

  • Anketa

    Anketa z vsebino naročnika. Oglasna pozicija je na vseh Pro Plus straneh

  • Pasica v e-novicah

    Pasice ali tekstovni oglas znotraj e-novic.

  • Ekskluzivne e-novice

    Video predvajalnik v CGP-naročnika. Oglasna pozicija je na vseh Pro Plus straneh.

  • PR članek

    Oglasno besedilo, ki ga pripravi naročnik. Oglasna pozicija je na vseh Pro Plus straneh.


Oglaševanje na mobilni strani Cekin.si

  • Full screen 468x468px

    Celostranski oglas, ki prekrije večji del mobilnega zaslona. Oglasna pozicija je na mobilnih straneh in aplikaciji 24UR.

  • Mobile M 300x50px

    Klasičen format na mobilnih napravah. Oglasna pozicija je na mobilni strani.

  • Mobile M2 300x250px

    Klasičen format na mobilnih napravah. Oglasna pozicija je na mobilni strani.

  • Video oglas

    Video oglas pred začetkom video vsebine. Oglasna pozicija je na mobilnih straneh in aplikaciji 24UR.

  • Mobilni video slider

    Video oglas, ki pomakne vsebino navzdol s statično pasico pod logotipom. Oglasna pozicija je na mobilni strani 24ur.com.


- vodilna slovenska digitalna medijska mreža

ProAd je vodilna slovenska digitalna medijska mreža v katero so zajete vse spletne strani medijske hiše PRO PLUS, to pomeni 24ur.com, Okusno.je, Zadovoljna.si, Moskisvet.com, Vizita.si, Bibaleze.si, Dominvrt.si in Cekin.si. Pester nabor portalov pokrije vse starostne, demografske in interesne skupine.

ProAd zajema več kot več kot 830.000 unikatnih mesečnih uporabnikov na spletu, kar predstavlja 56 % vse slovenske spletne populacije, več kot 400.000 unikatnih mesečnih uporabnikov, ki do vsebin dostopajo prek mobilnih naprav in tablic ter več kot 90.000 unikatnih mesečnih uporabnikov mobilne aplikacije 24ur. Ključna prednost ProAd mreže je, da upravlja s tako imenovanimi 'first-party data', podatki o svojih uporabnikih s katerimi upravlja sama in jih ne deli in izvaža drugim ponudnikom in mrežam.

Z dosegom več kot 56 % vse slovenske spletne populacije, izjemnimi dosegi na mobilnih straneh in mobilni aplikaciji in s trendom rasti branosti naših medijev je ProAd zagotovo medijska digitalna mreža sedanjosti in prihodnosti tako v slovenskem kot v mednarodnem digitalnem prostoru. Oglaševalcem omogoča:

1. Popolno transparentnost oglaševanja. Oglaševalec v vsakem trenutku svoje kampanje ve, kje se prikazuje njegov oglas, komu in kakšni so rezultati.

2. Optimizacijo kampanj v realnem času in natančne postanalize. Pozicije in število prikazov se ves čas prilagaja glede na rezultate obstoječe kampanje.

3. Vsebinsko in vedenjsko ciljanje na mreži. Znotraj vseh spletnih strani Pro Plus lahko v mrežnem zakupu izbirate med različnimi možnostmi segmentacije in ciljanja.

4. Samo najbolj kakovosten, premium, slovenski inventorij. V mreži so premium vsebine na spletnih straneh Pro Plus. Slabega inventorija ni.

5. Posebne kreativne in vsebinske rešitve 'na ključ', mobilne in video oglase. Oglaševalec se lahko odloči tudi za enega od drugih trendov digitalnega oglaševanja, kot je native oglaševanje ter večji, rich formati.

V nasprotju s klasičnimi mrežami ProAd ponuja direkten zakup in ne zakup prek posrednika, ki upravlja s 'third-party data'. Zato lahko svojim partnerjem ponudimo popolno transparentnost, večjo prilagodljivost, boljšo personalizacijo in aktivnejšo podporo predvsem pri pripravi vsebin, analizah in poprodajnih aktivnostih.

Vrste podatkov za medijski zakup

Za vse dodatne informacije smo vam z veseljem na voljo. Pokličite ali pišite:

Aljaž Krese
Namestnik direktorja trženja
Tel: +386 1 589 3 396
Faks: +386 1 589 3 222
e-pošta:aljaz.krese@pop-tv.si

Maka Lippai Senekovič
Vodja internetnega trženja
Tel: +386 1 589 3 536
Faks: +386 1 589 3 222
e-pošta:maka.lippai@pop-tv.si