Če ste se kdaj spraševali, ali je za vašega otroka dobro, da sedi pred računalniškim zaslonom in dolge ure kodira, potem je odgovor zagotovo pritrdilen. Raziskava, ki jo je opravila organizacija OKdo, je pokazala, da so tisti otroci, ki se učijo o kodiranju in na splošno o računalništvu, boljši v matematiki, reševanju različnih težav, kreativnem razmišljanju, pri timskem delu in celo pri gospodarjenju s časom.
Raziskava je sicer naslovila vprašanje, ali bi se morali otroci kodiranja učiti že v šolah. V njej je sodelovalo skoraj 7000 britanskih staršev otrok, starih od 5 do 16 let, pa tudi številni učitelji, ki poučujejo v osnovnih in srednjih šolah. Kar 96 odstotkov učiteljev je potrdilo, da tovrstno izobraževanje pomaga pri razvoju tudi drugih veščin, ne le računalniških.
82 odstotkov učiteljev je prav tako potrdilo, da otrokom pomaga pri reševanju težav, 68 odstotkov je prepričanih, da bi to znanje pomagalo pri razvoju matematičnih veščin, 60 odstotkov pa meni, da izboljšuje otrokove sposobnosti kreativnega razmišljanja.
Podobno so ugotavljali tudi starši, ki so zaznali, da so se pri njihovih otrocih nadpovprečno razvile nekatere zgoraj omenjene veščine in sposobnosti.
Če imate le možnost, potem vpišite otroka v kakšen tečaj kodiranja.
Komentarji (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV