Cekin.si
Katie Meads, Downov sindrom

Naslovnica

Kljub hudi bolezni živi svoje sanje!

Ma.K.
05. 04. 2016 15.16
5

Za Katie Meade bi lahko rekli, da piše zgodovino: pred tedni je namreč postala prva ženska, ki je kljub svoji telesni hibi obraz kampanje lepotnih izdelkov. Jasno je: 32-letna Američanka je pogumna, vztrajna, lepa, podjetna ... in posebna. Preverite, zakaj!

 

V modni industriji se proizvajalci že dalj časa trudijo biti edinstveni in izstopajoči, zato najemajo posebne posameznike. Rezultat tega so sodelovanja modnih velikanov z modeli, ki imajo zaradi svoje (ponavadi genetske) bolezni takšne ali drugačne fizične hibe, ki se kažejo tudi navzven. Sedaj se je temu trendu odločila slediti tudi lepotna industrija. Pri blagovni znamki Beauty & Pin-Ups so k sodelovanju namreč povabili 32-letno Katie Meade, ki je postala obraz nove linije njihovih izdelkov za nego las. To seveda ne bi bilo nič posebnega, če simpatična 32-letnica ne bi imela Downovega sindroma.

Katie je 'Neustrašna'

Katie je tako postala ambasadorka linije izdelkov za nego las, tudi maske za lase z imenom, ki zagotovo krasi tudi 32-letno lepotico: Fearless oziroma Neustrašna. »Obožujem vse izdelke, ki jih oglašujem. Preizkusila sem tudi že 'Fearless' in moram reči, da mi je izredno všeč, saj moje lase naredi resnično mehke in gladke,« je simpatična Katie dejala v intervjuju za ameriško izdajo revije People.

Katie je popolna kandidatka za oglaševanje lepotnih izdelkov, saj sta nega las in ličenje že od nekdaj njena velika strast. V zvezdniški srenji jo je že od nekdaj navdihovala latino pevka, igralka in režiserka Jennifer Lopez, v lokalnem okolju pa je bila družina tista, ki ji je vedno stala ob strani in jo podpirala pri njenih podvigih. »Moje sestre so me veliko naučile o lepoti in modi. Od njih sem se in se še vedno veliko učim o ličenju, čevljih, nakitu in vsem, kar imamo ženske pač rade. Res jih imam zelo rada in prav one so krive, da sem rada videti dobro na vsakem koraku,« pravi Katie.

Lepota je namenjena vsem!

A Katie Meade premore veliko več kot samo dober izgled. Poleg tega, da je obraz blagovne znamke, je tudi ambasadorka neprofitne organizacije Best Buddies (Najboljši prijatelji), ki se zavzema za družbeno integracijo ljudi s posebnimi potrebami. »Ljudje me dojemajo kot povsem enakovreden člen družbe in me ne pomilujejo zaradi moje prizadetosti oziroma telesne pomanjkljivosti, kar mi res veliko pomeni. Poleg tega rada preizkušam nove stvari in navdihujem druge ženske. Lepota je namreč namenjena vsem,« je prepričana simpatična Američanka.

 

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

Komentarji (5)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
Oglaševanje Uredništvo PRO PLUS Moderiranje Piškotki Politika zasebnosti Splošni pogoji Pravila ravnanja za zaščito otrok
ISSN 2630-1679 © 2025, Cekin.si, Vse pravice pridržane Verzija: 795