Nenavaden oglas slovenskega direktorja

Nenavaden oglas slovenskega direktorja

M.M.
25.09.2024, 15:18
2
Na LinkedInu se je pojavil zaposlitveni oglas, ki je dvignil kar veliko prahu. Napisal in objavil ga je eden najbogatejših Slovencev - Klemen Šešok. Slednji tako želi prepričati delavce, da pridejo delati k njemu.

Za prikaz vsebine je potrebno omogočite piškotke družbenih omrežij. Omogoči piškotke

Klemen Šešok
Klemen Šešok FOTO: POP TV

Časi so težki in za vsakega delavca se je treba boriti. To vedo slovenski direktorji, ki želijo na različne načine privabiti novo delovno silo. Tega se zaveda tudi direktor in eden izmed najbogatejših Slovencev Klemen Šešok, ki pa je v prepričevanju, zakaj je njihovo podjetje pravo za vas, ubral drugačno pot. 

Preverite, kaj je zapisal na omrežju LinkedIn. 

"Včeraj sem bil na rednem letnem srečanju elektro industrije na GZS. Zanimivo je bilo poslušati Jožeta P. Damjana, ki je v bistvu povedal, da smo v Evropi gospodarsko mrtvi, brez kakšne vizije ali celo plana, da bi vstali od mrtvih. 

Damjan je tudi pojasnil, da nobena evropska država ni prva ali druga v niti eni od 44 kritičnih tehnologij. Kitajci so vodilni v 37 tehnologijah, Amerika v 7, Evropa pa je v popolni banani, pretirano regulirana, brez odgovorov na vprašanja kaj narediti, da bi bilo boljše

Zakaj to pišem? Zato, ker nam v Iskra gre letos izjemno dobro.  In točno vemo, kaj moramo narediti, da bomo še boljši. A za to potrebujemo ljudi ne kar kogarkoli, ampak takšne, ki razmišljajo drugače od trenutne socialistične utopije, ki preveva ne samo Slovenijo, ampak kar celotno Evropo. 

Iščemo ljudi na vseh področjihv prodaji, nabavi, tehnologiji, proizvodnji, razvoju, skratka povsod. 

Iščem posameznike, ki razumejo:

- Da skrajševanje delovnega časa pomeni izgubo produktivnosti. Če Kitajci, Korejci pa še kdo delajo šest dni na teden, bomo mi zelo težko konkurenčni s štirimi dnevi.

- Da pretirano delo od doma čeprav priljubljeno po relevantnih študijah (kot je Gallup.com) povečuje osamljenost, depresijo in slabo počutje, še posebej med mladimi zaposlenimi.

- Da smo ljudje narejeni za to, da nekaj ustvarjamo, pravica do odklopa, ki se nam obeta, pa pogosto vodi v to, da ljudje več časa preživijo na telefonih ali na kavču, kar jih na dolgi rok še bolj izčrpa in spravlja v depresijo, poglejte samo naše otroke kaj jim delajo telefoni. 

- Da uspeh zahteva dodatni napor, bližnjice do uspeha ni, še posebej zdaj, ko se Evropa vrti v smer, kjer vsi mislijo, da je nedelo poslovni model, ki ustvarja blaginjo za vse. 

- Da je delo treba opraviti zato, da ustvarjamo dodano vrednost, nova delovna mesta, da vlagamo v razvoj, nove tehnologije, nove izdelke in nove trge.

- Da služb ne menjamo kot spodnje perilo potrebno je zdržati tudi takrat, ko gre kaj narobe ali ko stvari niso idealne. 

- Da ločimo med prizadevanjem in dejansko izvedbo v poslu ni dovolj sodelovati, treba je izpeljati, prodati in za to prejeti plačilo. 

- Da je zdrav duh v zdravem telesu pomemben, in da se včasih pride s kolesom tudi iz Ljubljane v Kranj ali še kam dlje. Da je povsem normalno, da se kdaj podaljša delovni čas, da se hitro vsedeš na avion in greš do partnerja 

Za take posameznike, katerim so vrata pri nas odprta, nudim plačo, ki je višja od standarda. 

Opravičujem se vsem, ki se ne strinjate z mano vsak po svoje, kot pravijo. Jaz bom za svoje podjetje naredil vse, da bo spet največje podjetje v regiji.  In za to potrebujem posameznike, ki so pripravljeni iti dodatno miljo. 

V 9 letih odkar sva z bratom v Iskri, sva naredila največje družinsko industrijsko podjetje v Sloveniji, zdaj je čas, da gremo naprej. YES WE CAN!

Vse prijave direktno v moj inbox."

Kaj vi mislite o tem? Zapišite v komentarje!

Za prikaz vsebine je potrebno omogočite piškotke družbenih omrežij. Omogoči piškotke