Cekin.si
Množica

Poklici

Drugačni so: Pripadniki te generacije si večinoma želijo biti podjetniki in so navdušeni nad UI

M.M.
03. 03. 2024 04.09
0

Mlajše generacije bodo prisilile podjetja, vlade in navsezadnje gospodarstva, da spremenijo način razmišljanja in delovanja v prihodnosti. V nasprotnem se bomo znašli v resnih težavah.

Še vedno so majhni, a čez nekaj let bodo postali del delovno aktivnega prebivalstva. In pripravljeni so spremeniti svet. To je generacija alfa, rojena med letoma 2010 in 2025. Gre za generacijo, ki si želi "preprostejši" svet in želi z oblikovanjem novih načinov vodenja in delovanja gospodarstva vplivati na življenje v lokalnih skupnostih, mestih in na način delovanja javne uprave. 

Že čez štiri leta bodo prvi pripadniki generacije alfa postali del delovno aktivnega prebivalstva. In medtem ko ima generacija Z že velik vpliv na poslovanje podjetij, naj bi naslednja generacija po raziskavi družbe Visa prinesla še več sprememb.

Raziskava, opravljena s spletnim vprašalnikom za 550 anketirancev v Veliki Britaniji, na Češkem, v Bolgariji, na Hrvaškem, na Madžarskem, v Romuniji, na Slovaškem in v Sloveniji, je pokazala, da si kar tri četrtine (77 odstotkov) otrok, starih od 8 do 14 let, želi ustanoviti lastno podjetje, voditi majhno podjetje ali podjetje, ki je 'dodaten vir dohodka', v primerjavi s samo 13 odstotki tistih, ki so rekli, da bi raje delali za druge. Če bodo ta pričakovanja izpolnjena, kot kažejo podatki, ima generacija alfa potencial, da popolnoma spremeni način poslovanja podjetij in skupnosti v naslednjih petih do desetih letih.

Ko razmišljajo o prihodnjem odraslem življenju, polovica (50 odstotkov) otrok pravi, da bodo polovico zasluženega denarja prihranili, drugo polovico pa porabili. Skoraj vsak peti otrok (18 odstotkov) pravi, da bo večino svojega denarja prihranil.

Digitalna generacija, opolnomočena z umetno inteligenco

Omenjena raziskava kaže tudi na vpliv alfa generacije na njihovo finančno razumevanje in odnos do zaslužka, pri čemer se kot najpomembnejši elementi pojavljajo umetna inteligenca, digitalne izkušnje in trajnost.

Množica
MnožicaFOTO: Dreamstime

Glede na to, da večino svojega časa preživijo na družbenih omrežjih, ne preseneča, da so ti ustvarjalci medijev in vsebin njihov največji navdih. Številni verjamejo, da bodo socialne medije uporabljali kot del svoje prihodnje službe, sledi komunikacijska tehnologija in nosljiva tehnologija. Skoraj vsak četrti vprašani otrok je omenil umetno inteligenco.

Naslednja generacija ima jasno vizijo, kako bo tehnologija, kot je umetna inteligenca, oblikovala njihovo prihodnost. Ko so bili pozvani, da razmišljajo o inovacijah, ki bi jim lahko olajšale življenje odraslih, so bili roboti in stroji, ki opravljajo vsakodnevna opravila, kot so čiščenje sobe, odhod v službo in kuhanje, glavni trendi, ki izhajajo iz te generacije.

Vir: Zimo

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

Komentarji (0)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
Oglaševanje Uredništvo PRO PLUS Moderiranje Piškotki Politika zasebnosti Splošni pogoji Pravila ravnanja za zaščito otrok
ISSN 2630-1679 © 2025, Cekin.si, Vse pravice pridržane Verzija: 795