Slovenska direktorica: Vsak zaposleni ceni, če je dodatno nagrajen za trdo delo

Slovenska direktorica: Vsak zaposleni ceni, če je dodatno nagrajen za trdo delo

Mira Matković
19.09.2024, 8:32
0
Kaj ponuditi zaposlenim – poleg konkurenčnih plač –, da ne uidejo h konkurenci? Delodajalci imajo različne ukrepe, da zmanjšajo ali v največji meri omejijo fluktuacijo zaposlenih.

Za prikaz vsebine je potrebno omogočite piškotke družbenih omrežij. Omogoči piškotke

Tokrat smo za izkušnje prosili ajdovsko podjetje Sartorius BIA Separations, kjer nam je direktorica Jana Krapež Trošt zaupala nekaj njihovih ukrepov. "Osebno si želim, da je večji razlog za manjšo fluktuacijo dobra klima in odnosi v podjetju, kot same finančne nagrade," nam je zaupala, a kljub temu se v podjetju zavedajo, da so finančna nagrade dobra motivacija za zaposlene. Zato enkrat na leto izplačajo božičnico in regres, in sicer v maksimalno možnem znesku, ki je še neobdavčen. Plačo pa usklajujejo z letno inflacijo, kar ni tako pogosta praksa delodajalcev.  

Zanimalo nas je tudi, kakšen je njihov sistem nagrajevanja zaposlenih. Ali jim ponujajo še dodatne bonuse, ugodnosti, ko je na primer fleksibilen delovni čas in podobno. "Skladno s politiko lastnika Sartorius imamo izplačilo bonusov, imamo fleksibilen delovni čas in omogočamo delo od doma - seveda za tiste pozicije, kjer je to mogoče," je dejala direktorica Krapež Trošt.

Seveda se vse našteto odraža na produktivnosti in motivaciji zaposlenih. "Vsak zaposleni ceni, če je kaj dodatno nagrajen za trdo delo. Imamo precej nizko fluktuacijo in ni veliko odsotnosti iz dela," je razkrila. 

O tem, kako pomembno je prisluhniti zaposlenim in jih primerno nagraditi, smo pisali v spodnjem članku, kjer smo tudi navedli možne oblike nagrajevanja. 

PREBERI ŠE

Delavci, bi vas to prepričalo, da ostanete pri trenutnem delodajalcu?

Kako pomembno je za vas, da zaposleni občutijo finančno varnost in nagrajenost, smo vprašali Jano Krapež Trošt. "Izjemno. Skozi zgodovino smo izkusili tudi obdobja, kjer tega žal nismo imeli in si srčno želim, da nam v prihodnosti ne bi bilo več potrebno skozi to. Se pa tudi iz težkih obdobij razvijejo pozitivne stvari, kot so povezanost med zaposlenimi in pripadnost podjetju," nam je zaupala. 

Da znajo nagraditi zaposlene, je zaznala tudi okolica. Nagrajevanje zaposlenih je namreč dobro tudi za prepoznavnost in ugled podjetja v širšem okolju ter pri iskanju novih kadrov. Naša sogovornica pravi, da zaposleni seveda cenijo dodatne nagrade in to jim kot podjetju daje med drugim tudi konkurenčno prednost in omogoča dobro prepoznavnost. Višina plačila pripomore, da jih zaposleni dodatno cenijo, ni pa glavni razlog, zakaj so med delavci priljubljeni. 

Zanimivo pa je, da poleg vsega omenjenega zaposlenim iz Ljubljane ponujajo tudi organiziran prevoz v službo in iz službe, vsi zaposleni imajo dostop do plačanih skupinskih športnih aktivnosti, organizirajo tudi teambuildinge za zaposlene in podobno. 

Kaj pa mladi? Zanimalo nas je, ali lahko v njihovem podjetju, ki se nahaja v Ajdovščini, mladi opravljajo prakso? Kateri profili so dobrodošli, kaj jim ponujajo? "Veliko imamo študentov, nekaj primerov tudi prakse. Seveda so prvotno iskani študentje, ki so potencialni kader za nas - torej študentje biotehnologije, kemije in ostalih naravoslovnih ved," nam je še povedala direktorica Jana Krapež Trošt.

Zadovoljni zaposleni
Zadovoljni zaposleniFOTO: Shutterstock

Ste mlad in ambiciozen posameznik z veliko željo po uspehu? Prihodnost vas že kliče

Podjetje BIA Separations trenutno išče kandidata za plačano pripravništvo, kar predstavlja izjemno priložnost za mlade strokovnjake, da se vključijo v dinamično okolje, kjer lahko prispevajo k inovacijam in napredku v industriji. Podjetje išče visoko kakovostne kandidate, pri čemer se osredotočajo na tiste, katerih diplomske ali magistrske naloge izkazujejo odlično strokovno znanje in raziskovalne sposobnosti. Na e-mail naslov kadri@biaseparations.com s pripisom Klic prihodnost pošljite svoj CV in motivacijsko pismo. Veselijo se vaših prijav!

PREBERI ŠE

Ali že veste, kaj so zgradili v Ajdovščini?

Višina regresa in drugih finančnih nagrad ima pomemben vpliv na prepoznavnost in priljubljenost podjetja med potencialnimi kandidati za zaposlitev. Spodaj naštevamo, kako te finančne spodbude vplivajo na percepcijo podjetja:

1. Privabljanje talentov

Konkurenčne prednosti: Podjetja, ki ponujajo visoke regrese, bonuse in druge finančne nagrade, izstopajo na trgu dela. Visoke finančne spodbude lahko privabijo vrhunske talente, ki iščejo ne le izzive, temveč tudi ustrezno finančno nagrado za svoje delo.

Prvi vtis: Kandidati pogosto ocenjujejo podjetja glede na ponujene finančne ugodnosti. Višje plače in dodatki, kot so regres in bonusi, ustvarijo pozitiven prvi vtis, kar poveča možnosti, da bo kandidat izbral podjetje med več opcijami.

2. Povečanje prepoznavnosti podjetja

Tržna diferenciacija: Podjetje, ki javno objavi svoje ugodne finančne nagrade, se lahko razlikuje od konkurence. To poveča prepoznavnost in privlačnost podjetja, saj potencialni kandidati pogosteje opazijo podjetje z nadpovprečnimi finančnimi ugodnostmi.

Pozitivna priporočila: Zaposleni, ki prejemajo višje finančne nagrade, so bolj zadovoljni in pogosteje širijo pozitivne informacije o podjetju med svojimi socialnimi krogi, kar povečuje ugled podjetja na trgu dela.

3. Ohranjanje zaposlenih in gradnja blagovne znamke delodajalca

Zadrževanje zaposlenih: Konkurenčni regresi in bonusi ne le privabijo nove talente, ampak tudi pomagajo zadržati obstoječe zaposlene, kar zmanjšuje fluktuacijo. Zaposleni, ki so zadovoljni s finančnimi nagradami, so bolj zvesti podjetju in manj verjetno iščejo nove priložnosti drugje.

Krepitev blagovne znamke delodajalca: Podjetja, ki redno ponujajo visoke finančne nagrade, gradijo močno blagovno znamko delodajalca, kar pomeni, da jih potencialni kandidati prepoznavajo kot zaželene delodajalce. To izboljša njihovo pozicijo na trgu dela in olajša privabljanje najboljših kandidatov.

4. Vpliv na zaznano vrednost delovnega mesta

Percepcija vrednosti: Višje finančne nagrade povečujejo zaznano vrednost delovnega mesta. Kandidati lahko dojemajo podjetje kot boljše delovno okolje, saj visoke finančne spodbude nakazujejo, da podjetje ceni in nagrajuje prispevek svojih zaposlenih.

Privlačnost za mlade talente: Mladi strokovnjaki, ki vstopajo na trg dela, pogosto iščejo delovna mesta, ki nudijo finančno stabilnost. Višji regres in bonusi lahko povečajo privlačnost podjetja za to demografsko skupino.

5. Učinek na dolgoročno privlačnost

Povečanje zaupanja: Podjetja, ki redno izplačujejo visoke finančne nagrade, gradijo zaupanje med potencialnimi kandidati, saj to kaže na stabilnost in uspešnost podjetja. Kandidati so bolj pripravljeni povezati svojo kariero z organizacijo, ki zagotavlja finančno varnost.

Vzdrževanje dolgoročne konkurenčnosti: Redno zagotavljanje konkurenčnih finančnih nagrad pomaga podjetjem ohraniti konkurenčnost na trgu dela, saj stalno privabljajo in zadržujejo najboljše talente.