Pred nekaj leti se je zdelo, da se je način dela za vedno spremenil in da so dnevi prenatrpanih pisarn v podjetjih mimo. Zaradi pandemije koronavirusa so bili zaposleni prisiljeni odkriti vse prednosti dela od doma in mnogi so se odločili, da se v pisarno ne bodo nikoli več vrnili. Tehnološka podjetja so uvedla različna orodja za pomoč pri delu na daljavo, Zoom pa je nadomestil srečanja iz oči v oči.
Ko se je pandemija umirila, so si vodje vse večjega števila podjetij premislili in povabili zaposlene nazaj v pisarno. Nekatera trajno, nekatera hibridno, torej so zaposlenim omogočila, da del časa delajo na daljavo, del časa pa iz pisarne.
Eno od podjetij, ki še naprej dovoljuje zaposlenim, da večino delovnega časa preživijo kjer koli želijo, je Dropbox, in med gostovanjem v podkastu "Leadership Next" je izvršni direktor podjetja Drew Houston pojasnil, zakaj. Meni, da je za zaposlene izguba časa in denarja, če pridejo v pisarno in počnejo iste stvari, kot jih lahko počnejo od doma. Houston meni, da ni potrebe zaposlenega prisiliti, da pride v pisarno, pa čeprav gre za sestanek, če se ta lahko odvije prek Zoom aplikacije.
Zaupanje pred nadzorom

Obstaja več razlogov, zakaj so številna podjetja, vključno z velikimi tehnološkimi podjetji, poklicala svoje zaposlene nazaj v pisarno. V velikem številu primerov, čeprav tega nihče uradno ne prizna, si šefi preprosto želijo imeti svoje ljudi pod nadzorom. Menijo namreč, da številni zaposleni doma lenarijo. V pisarni pa naj bi bili pod nadzorom in lenarjenje ni mogoče. Ali res ni? Preverite v spodnjem članku.
Ali bodo šefi z nadzorom rešili vprašanje produktivnosti? Pred nekaj leti je Houston komentiral, da se morajo takšni šefi odpovedati nadzoru. "Če ljudem zaupate in z njimi ravnate kot z odraslimi, se bodo tudi oni obnašali kot odrasli. Zaupanje pred nadzorom," je takrat dejal.
Vodje in direktorji javno pravijo, da ljudje delajo bolje in so bolj ustvarjalni, ko sodelujejo na sestankih v živo, pa tudi, ko so skupaj v pisarnah in skupaj snujejo nove ideje, rešujejo probleme in podobno, kar je veliko lažje storiti, ko si z ljudmi v istem prostoru, kot ko je veliko ljudi povezanih prek nekega internetnega orodja in jih vidiš na zaslonih. Houston meni, da je to siljenje v nekaj, kar ni nujno, saj živimo v drugačnem svetu.
Kar zadeva Dropbox, lahko zaposleni v tem podjetju delajo na daljavo 90 odstotkov časa v letu, medtem ko 10 odstotkov časa potrebujejo za udeležbo na manjšem številu dogodkov, organiziranih zunaj pisarne.
Vir: Tech Spot in Zimo
Se vam zdijo informacije pomembne? Vam je članek všeč? Delite ga s svojimi prijatelji!
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV