Cekin.si
Poslovni sestanek

Zaposleni

Zaradi tega vas bodo v službi jemali resno

V.H.
24. 07. 2023 04.45
0

Če se dan za dnem trudimo in ogromno delamo, si običajno tudi želimo, da bi nas jemali resno, saj je to večkrat odločilno pri nadaljnji karieri, od napredovanja, dodeljevanja pomembnejših projektov do vodstvenih položajev. Vseeno pa si včasih sami nevede delamo škodo, ki nas lahko po nepotrebnem omejuje pri doseganju visokoletečih ciljev. Več o tem si lahko preberete v nadaljevanju.

Najprej moramo vedeti, da sprememb ne bomo dosegli čez noč, ampak bomo potrebovali kar nekaj časa, da dosežemo, to, kar si želimo, torej, da bi nas imeli v mislih kot resne, verodostojne in zanesljive. Če se bomo potrudili, vztrajali in upoštevali spodnje nasvete, pa se nam bo to prej ali slej tudi obrestovalo. 

Bodite samozavestni

Ni skrivnost, da samozavest vpliva na to, kako nas vidijo drugi, saj se odločneje izražamo, smo bolj odprti za produktivne razprave in si upamo stati za idejami, v katere verjamemo. In prav zaradi tega delujemo bolj prepričljivo, kar je izjemno koristno pri pogajanjih, predstavitvah in delu v skupinah. Če smo dovolj samozavestni, smo pripravljeni tudi sprejemati večje izzive, ker si zaupamo in ne dvomimo vase, niti v to, da nam bo uspelo. 

Delajte na svoji samozavesti.
Delajte na svoji samozavesti. FOTO: Shutterstock

Postavite meje 

Trdne meje so tako rekoč nujne, če si želimo, da bi nas tudi drugi spoštovali. Imeti jasne meje in reči glasen ne, kadar je to potrebno, je pomembno, saj bodo le tako tudi drugi vedeli, kakšno vedenje sprejemamo in česa ne toleriramo. Prav tako pa se lahko izognemo temu, da bi nas izkoriščali ali jemali za samoumevne. 

Dokažite, da ste vredni zaupanja

Zaupanje je ključno, če se hočemo dokazati, saj s tem, ko ne izdajamo oziroma ne zlorabljamo informacij, ki so nam bile zaupane, kažemo tudi drugim, da se na nas lahko zanesejo. Tako bomo vedeli več, sočasno pa bomo veljali za bolj kredibilne. Vse to pa nam lahko pomaga tudi pri mreženju in nadaljnjih poslih. 

Vzpostavite dobre in profesionalne odnose

Ni vseeno, v kakšnem okolju delamo, ali je spodbudno ali zaviralno, zato je vsekakor koristno, da se znamo povezovati s sodelavci, s katerimi smo skupaj lahko samo še boljši. Dobri odnosi namreč razkrivajo tudi, kakšni smo kot ljudje in ali smo sposobni nadzorovati svoja čustva, še posebej takrat, ko pride do konfliktov. Priporočljivo je, da znamo ohraniti mirno glavo in da ostanemo profesionalni, ko je to koristno tako za delo kot za ekipo. 

Pazite na to, kako se predstavljate

Če hočemo, da bi nas jemali resno, moramo paziti tudi na to, kako se izražamo in komuniciramo. Pri tem pa ne smemo pozabiti, da ne moremo reči čisto vsega, kar nam pade na pamet, in da je običajno zaželeno, da spoštujemo hierarhijo, ki vlada v podjetju. Enako velja tudi za poslovni kodeks oblačenja, ki načeloma ne dovoljuje (pre)drznih podvigov. 

Držite se določenih časovnih okvirjev 

Neučinkovito upravljanje s časom lahko močno načne naš ugled, pa naj si bo to pogosto zamujanje v službo, neupoštevanje predpisanih rokov ali delanje drugih stvari v službenem času. V tem primeru se moramo bolje organizirati, pri čemer nam lahko pomagajo tudi koledarji, opomniki in samodisciplina. Če se bomo zavedali svojih odgovornosti in dolžnosti, bomo veljali za resne, hkrati pa bomo zagotovo tudi bolj uspešni. 

Trud se vedno obrestuje.
Trud se vedno obrestuje. FOTO: Dreamstime
UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

Komentarji (0)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
Oglaševanje Uredništvo PRO PLUS Moderiranje Piškotki Politika zasebnosti Splošni pogoji Pravila ravnanja za zaščito otrok
ISSN 2630-1679 © 2025, Cekin.si, Vse pravice pridržane Verzija: 832