Udeleženci razprave so bili enotni, da potrebujemo iskrene razprave o voditeljstvu, vrednotah in odgovornosti, saj oblikujejo prihodnje generacije vodij. To ni bila klasična panelna razprava, kjer gosti predstavijo svoja stališča, temveč prostor, kjer se je odprla pomembna tema - Kako ustvarjamo močne vodje?

V uvodnem delu so panelisti razkrili, kdo so njihovi vzorniki, in hitro ugotovili, da se vse začne doma – v družini, bodisi pri vzgoji, ki so jo prejeli, bodisi pri vrednotah, ki jih zdaj predajajo naprej svojim otrokom.
Toda - ali so vodstvene sposobnosti prirojene ali pridobljene. Prisotni so se strinjali, da biti dober operativec ne pomeni nujno biti dober vodja. "Voditeljstvo pomeni delati z ljudmi, in to je ena največjih odgovornosti, ki jih lahko prevzameš," je izpostavila Sanja Likar in dodala, da je empatija ena ključnih lastnosti močnih vodij. "Vodja ni tisti, ki vedno ve vse odgovore, ampak tisti, ki zna poslušati, povezovati ljudi in jih usmerjati k skupnemu cilju," je dodala.
Gosti so bili tudi enotni, da močan vodja ve, kdaj naj zaprosi za pomoč. Ker vprašati za pomoč, je v bistvu enako kot iti po moč.
Dober vodja mora tudi znati prepoznavati različne situacije in ob tem prilagajati način vodenja. Ko je čas krize, je treba biti odločen in hiter. V času dobrih rezultatov, bo vodja namreč deloval drugače.
Ena ključnih ugotovitev dogodka je bila, da dobre vodje niso ne moški ne ženske – so preprosto dobri ali slabi. In kdo je dober vodja? Tisti, ki zna prepoznati lastne šibkosti, prositi za pomoč in se obkrožiti z ljudmi, ki mu pri tem lahko pomagajo.
Marko Verdev je izpostavil pomen zaupanja v voditeljstvu. "Včasih se počutim kot aktivist, čeprav to nisem. Ampak v svojem podjetju strmim k temu, da je vsak lahko točno to, kar je – brez prilagajanja ali skrivanja. Če ni zaupanja, noben poslovni odnos ne more obstajati," pravi.
Dr. Jasna Mikić Ljubi je opozorila na vpliv jezika v poslovnem okolju. "Besedo 'prodajalec' večinoma samodejno povezujemo z moško figuro, čeprav vključuje tudi ženske. Takšnih nevidnih ovir je v jeziku ogromno, a se jih pogosto niti ne zavedamo," opozarja.
Teme enakosti spolov v tehnološkem sektorju se je dotaknil Žiga Obolnar, ki vodi oddelek računalništva in telefonije v podjetju Harvey Norman. "Res je, da je tehnologija tradicionalno moška panoga, a v moji ekipi so tudi ženske na visokih položajih, ki vsak dan dokazujejo, da je to zgolj stereotip." Poudaril je, da je ključno ustvariti okolje, kjer so priložnosti dostopne vsem, ne glede na spol.
Komentarji (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV