Delodajalci v Nemčiji skušajo kadre privabiti na najrazličnejše načine. Med njimi je najpogostejša ponudba fleksibilnega delovnega časa, ki ga v oglasih za delo ponujajo dobre tri četrtine podjetij, kaže ta teden objavljena raziskava kadrovskega podjetja Randstad in münchenskega inštituta za gospodarske raziskave Ifo.
Glede na pomanjkanje delovne sile in kvalificiranih delavcev morajo biti podjetja privlačna za iskalce dela, fleksibilen delovni čas pa pri tem igra ključno vlogo, so sporočili iz Ifa.
Fleksibilen delovni čas po njihovih ugotovitvah najpogosteje nudijo ponudniki storitev, v kar 78 odstotkih. Sledi maloprodaja, kjer je ta delež 72-odstoten. Ob tem velika podjetja to možnost ponujajo nekoliko pogosteje kot mala podjetja.
Da bi dodatno okrepili privlačnost svojih delovnih mest, 68 odstotkov vprašanih podjetij iskalcem ponuja dodatno usposabljanje. Pri velikih podjetjih je ta delež 85-odstoten, pri malih pa 58-odstoten.
60 odstotkov podjetij iskalcem dela obljublja vozovnice, dostop do menz ali športne aktivnosti. Med velikimi podjetji je ta delež pri 89 odstotkih, pri malih pa pri 37 odstotkih.
Približno tretjina oz. 34 odstotkov delodajalcev ponuja fleksibilno delovno mesto. Med ponudniki storitev je ta delež 39-odstoten, v proizvodnji 35-odstoten in v trgovini na drobno 20-odstoten.

Nadpovprečno plačilo ponuja 32 odstotkov podjetij, sobotno leto (obdobje plačanega dopusta, odobrenega univerzitetnemu učitelju ali drugemu delavcu za študij ali potovanje, tradicionalno gre za leto dni za vsakih sedem let dela) 12 odstotkov, štiridnevni delovni teden 11 odstotkov, kombinacijo dela in dopusta, ko se lahko delo opravlja tudi z dopustniške destinacije, pa pet odstotkov.
Komentarji (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV