
Na mesečni ravni so k zvišanju vrednosti kazalnika zaupanja potrošnikov vplivale bolj optimistične napovedi potrošnikov glede finančnega stanja v gospodinjstvu, glede gospodarskega stanja v Sloveniji ter glede možnosti za varčevanje v prihodnjih 12 mesecih. Negativno pa so na vrednost tega kazalnika vplivale bolj pesimistične napovedi glede ravni brezposelnosti v prihodnjih 12 mesecih.
Pri vseh štirih napovedih so bili bolj optimistični moški, glede na starostno strukturo vprašanih pa so bile napovedi v povprečju najbolj optimistične pri osebah, starih od 16 do 29 let, najbolj pesimistične pa pri osebah, starih od 30 do 49 let.
Na zvišanje vrednosti kazalnika zaupanja potrošnikov na letni ravni so vplivale bolj optimistične napovedi potrošnikov glede gospodarskega stanja v Sloveniji, glede ravni brezposelnosti in glede finančnega stanja v gospodinjstvu v prihodnjih 12 mesecih. Napovedi glede možnosti za varčevanje v prihodnjih 12 mesecih se niso spremenile.
Pri kazalnikih, ki izražajo pričakovanja potrošnikov, teh kazalnikov je šest, so se junija na mesečni ravni vrednosti štirih izboljšale, vrednost enega se je poslabšala, vrednost enega pa se ni spremenila.
Pri kazalnikih, ki izražajo mnenje potrošnikov o sedanjem in preteklem stanju, tudi teh je šest, so se na mesečni ravni izboljšale vrednosti štirih, vrednosti dveh sta se poslabšali.
Od vseh 12 kazalnikov so statistiki najizrazitejše izboljšanje na mesečni ravni zaznali pri kazalniku gibanje cen v prihodnjih 12 mesecih, ki se je izboljšala za 14 odstotnih točk. Na letni ravni pa se je vrednost tega kazalnika izboljšala za 31 odstotnih točk.
Komentarji (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV