Cekin.si
Lyubov Orlova
Zavarovanja

Ladja duhov: nekoč jugoslovanski ponos danes nenadzorovano pluje po Atlantiku

Š.Z.
22. 12. 2016 06.23
13

Mislili so, da je potonila. A zapuščena križarka Lyubov Orlova, ki so jo zgradili v tedaj jugoslovanski ladjedelnici, danes brez nadzora pluje po Atlantskem oceanu. Osvobodila se je na poti proti uničenju.

Križarka Lyubov Orlova je bila na svoji zadnji poti za uničenje, ko se je nenadoma in brez posebnega razloga strgala z ladje, ki jo je vlekla in samovoljno zaplula v severnem Atlantskem oceanu.

Rusko križarko Lyubov Orlova so leta 1974 zgradili v ladjedelnici Kraljevica v tedanji Jugoslaviji. Šlo je za dogovor med takratno Sovjetsko zvezo z namenom reševanja jugoslovanskih ladjedelnic.

Mogočna ladja, ki je bila nekoč jugoslovanski ponos, pa danes nenadzorovano pluje po Atlantskem oceanu. Ladijski trup je sicer ojačan za plovbo po ledenih morjih in nekaj časa so ga celo uporabljali za potovanje po Antarktiki.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

Po odločitvi, da ne more več prevažati potnikov, je bila dve leti privezana v pristanišču St. John v Kanadi. Njeno stanje se je medtem izjemno poslabšalo, zato je leta 2013 krenila na zadnjo pot proti Dominikanski republiki na uničenje.

A že prvi dan vleke je počil kabel, s katerim je bila privezana na vlačilca. Od tedaj brez posadke in nadzora pluje po Atlantskem oceanu. Zaradi nevarnosti za črpališča nafte in plina na območju jo je Kanada poiskala in jo s svojim vlačilcem odvlekla na odprto morje. Tam so jo osvobodili in zdaj zanjo nihče več ne skrbi.

Nekaj časa so verjeli, da je potonila, ampak satelitske slike ameriške obveščevalne službe kažejo, da še pluje. Nazadnje so jo videli 1300 morskih milj (2400 kilometrov) od irske obale. Počasi naj bi jo nosilo proti Evropi, glede na morske tokove pa bi dejansko lahko pristala kjer koli.

Komentarji (13)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
Viggen 25. 12. 2016 11.27
+1
24ur, stare informacije imate. Po vsej verjetnosti se je potopila 700nm od irske obale, ker se je (marca 2013) aktiviral njen EPIRB signalizator. To se zgodi le, ko pride v stik z vodo (takrat ko se ladja potaplja). enavtika.si/novice/1015-potonila-ladja-lyubov-orlova
SEJBOBOL 22. 12. 2016 21.57
+6
Križarka Lyubov Orlova je bila na svoji zadnji poti za uničenje, ko se je nenadoma in brez posebnega razloga strgala z ladj .................. hahahahah pes se je odvezal pa ga lastnik ne pogreša več na vrvici hahhahah.... Plačani da jo potopijo pa se nehote odveže in se zanjo ne zmenjo .....
feniks69 22. 12. 2016 20.19
+3
samos, samos! zopet veš eno več kot knjiga, poglej, pri vleku ni potrebe po krmarju, remarker priveže plovilo z dovolj dolgo in močno zajlo in jo vleče, obrača pa tako da naredi precej dolg ovinek in potem po navadi pride še vsaj eden vlačilec in jo "parkirajo"
vicki 22. 12. 2016 13.30
+32
Se vrača domov, kot Lesi?
divus 22. 12. 2016 12.48
+80
...če se mene vpraša, bi na ladjo vkrcal komplet DZ pa naj pluje kamor hoče......
deratizacija 22. 12. 2016 19.07
+20
Pa predsednika države pa za kapitana. Ta itak zna vse.
Ramzess 22. 12. 2016 12.27
+8
No ja, saj potem piše, da so jo namensko izpustili, ni šlo na kakšno nesrečo.
Ramzess 22. 12. 2016 12.26
+11
Saj ni edina, ki tava po oceanih.
Ramzess 22. 12. 2016 12.25
-3
Ja seveda, vlečejo ladjo, brez da bi jo kdo za krmilom nadzoroval, ... kot če bi vlekli avto brez voznika, ki ga nadzoruje, zamislite kaj bi se zgodilo.
bema1201 22. 12. 2016 11.35
+13
Morda bp našla pot domov v Jadransko morje
grozjak 22. 12. 2016 10.52
+51
kar nekako ne verjamem, da nikogar ne zanima več tisoč ton jekla........na kupu........
zurc 22. 12. 2016 20.41
+6
če bi bila bakrena potem pa,,
enakostzavse 22. 12. 2016 08.46
+20
Kaj pa kak torpedo v bok ?
Oglaševanje Uredništvo PRO PLUS Moderiranje Piškotki Spremeni nastavitve piškotkov Politika zasebnosti Splošni pogoji Pravila ravnanja za zaščito otrok
ISSN 2630-1679 © 2025, Cekin.si, Vse pravice pridržane Verzija: 1072