Cekin.si
Roman
Zavarovanja

Popoln šok! Ste prepričani, da se to ne dogaja tudi vam?

Preverjeno!
12. 10. 2012 09.45
50

V Sloveniji je sklenjenih kar 540.000 življenjskih naložbenih zavarovanj, katerih osnovno poslanstvo naj bi bilo zagotavljanje finančne varnosti. A številni Slovenci imajo občutek, da mečejo denar skozi okno. Kolegi iz oddaje Preverjeno! so preverili, zakaj.

V Sloveniji je sklenjenih kar 540.000 življenjskih naložbenih zavarovanj, katerih osnovno poslanstvo naj bi bilo zagotavljanje finančne varnosti. A številni Slovenci imajo občutek, da mečejo denar skozi okno. Kolegi iz oddaje Preverjeno! so preverili, zakaj.

Komentarji (50)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
bmoto 15. 10. 2012 08.59
+5
ta zavarovanja obstajajo samo zato, da imajo tam zaposleni dobre plače za izplačilo bo pa tako zmanjkalo denarja
User872345 15. 10. 2012 21.15
+1
Pri nekaterih zavarovalnicah nedvomno.
Martin Riggs 15. 10. 2012 08.11
+10
men se je isto zgodilo na Zav.merkur. Netegnejo te da res ni.
User872345 15. 10. 2012 21.16
+2
Lahko napišeš kaj več o tem?
User88920 15. 10. 2012 01.01
+11
sama nategancija!
User872345 15. 10. 2012 21.16
+0
A porniči al socialna varnost?
1940 14. 10. 2012 22.09
+22
ali ste kdaj videli kakšne plače imajo zavarovalnice,regres-ne mali, si izplačajo že marca ,pa božičnice itd,šefi pa odpravnine kot bankirji,do miljona,res je poitrebna revolucija za tako bando
User872345 15. 10. 2012 21.20
-1
Verjetno govoriš o paradržavnih zavarovalnicah ala Triglav. Pokaži mi eno tujo zavarovalnico pri nas, ki ima vse to...
1940 14. 10. 2012 22.03
+23
pred več leti sva z ženo imela pri eni od slovenskih zavarovalnic sklenjeno deset letno zavarovanje, vmes je nastopila inflacija in po desetih letih sva skupaj dobila izplačan znesek za katerega sva lahko kupila avtobusno karto za enega na relaciji ptuj -maribor.Od takrat dobim ošpice ,ko me po telefonu nadlegujejo raznorazni zavarovalniški agenti
Explainator 15. 10. 2012 08.10
+7
ko jest zavarujem avto za eno leto, si po koncu zavarovanja ne morem od tega kupiti niti burek...a štekaš?
User872345 15. 10. 2012 21.21
-3
Dej, dej, 1940, pejt kam drugam zlato prodajat. Marš!
User205351 14. 10. 2012 20.37
+7
Takole bom rekla: največji problemi pri sklepanju dotičnih pogodb je v sami nevednosti zavarovalnih agentov, ki vas skušajo prepričati, da nekaj morate podpisati. Sem kar nekajkrat doživela, da agent določene zavarovalnice sploh ni vedel, kaj sam ponuja, ker tudi na zavarovalnicah niti ne pošiljajo svojih ljudi na izobraževanja tako pogosto, kot bi morali iti, ker se itak programi spreminjajo, pa tudi ljudje pozabimo, za kaj se gre. Tako imam kar nekaj slabih izkušenj s temi agenti in ni opcije, da bi sama kdaj šla tja kaj urejat, niti da bi to komu sploh svetovala, ker sem do sedaj bila le razočarana. Tako da mislim da je bolje, če že ima kdo željo po sklepanju kakšnih zavarovalnih pogodb ali sklepanje drugih zadev na finančnem trgu, da se taka oseba oglasi pri finančnem svetovalcu, kateri mora poznati vse produkte, ki jih njegovo podjetje (posredniško med stranko in zavarovalnico oz. drugimi finančnimi ustanovami) ponuja, ker sicer niti ne more delati, tako kot je treba. Je pa tako, itak se vsak sam odloči, kaj mu najbolj paše :)
User872345 14. 10. 2012 21.35
+0
Mal maš prav, mal pa ne. A ti ponujaš svetovanje ali iščeš? Zavarovanej nekako ni opcija, ampak je nuja. Varčevanje v zavarovalnici pa je le opcija. Ne mešaj tega med sabo...
User768031 14. 10. 2012 22.35
+2
si tudi sam malo v zmoti. jaz sem za nekatere stvari vprašal finančnega svetovalca tudi iz naslova zavarovalništva glede ene dotične pogodbe. ne vem kako je z drugimi,ampak ta mi je brezplačno svetoval kako in kaj.
User872345 15. 10. 2012 21.23
Ni mi jasno, kako zdaj to navezuješ na zgoraj napisano? Brezplačno ti je svetoval... ja in? Ponovi vprašanje tukaj in ti odgovorim tudi sam. Ajde, da vidimo, za kaj gre.
User768031 14. 10. 2012 17.16
+28
problem pri zavarovalnicah je to,da skrivajo vstopno/izstopne stroške kateri niso mali,posebno če izstopiš iz zavarovanja prej. in nikjer ti jih nihče ne predstavi ker je to skrivnost zavarovalnice in njihovega poslovanja. in prav zato so veseli,če izstopiš pred potekom zavarovalne dobe,ker je to za njih samo goli profit. nikomur se ne da prebrat splošnih pogojev,ker so preobsežni in preveč zakomplicirani za navadnega državljana,ki ni vajen teh stvari. agenti pa ti jih tudi samo malo površno objasnijo,v bistvu tiste ki jih želite slišat (10; 12% donos itd.) nikjer pa se ne omenja,da lahko po zakonu odstopiš od pogodbe v roku 30 dni. še zadnjič je zveza potrošnikov trdila ravno nasprotno.
User768031 14. 10. 2012 17.59
+23
hehe zavarovalničarji kar talajte minuse,samo resnica boli
User872345 14. 10. 2012 21.40
-13
Ti očitno še nisi videl od blizu izstopnih pogojev, tako da ko si jih dejansko pogledaš, res težko prideš do sklepa, da si zavarovalnice želijo, da kdorkoli predčasno izstopi. Neki razmišljaš in deliš pamet tukaj. Odstopiš lahko kadarkoli. Vprašanje je le, če boš kaj ven dobil. Pri premoženjskih zavarovanjih pa dejansko ne moreš odstopiti tri leta -. tako pravi obligacijski zakon. Nekatere zavarovalnice ga upoštevajo, druge pa ne težijo. Ti pa se malo informiraj, da ne boš salv smeha po nepotrebnem povzročal.
User768031 14. 10. 2012 22.30
+11
salve smeha požemaš samo ti. se vidi da si nek zavarovalniški agent in zdaj tu kao zagovarjaš tisto,kar ali ne veste,ali očitno nočete ljudem povedat. mene še NIKOLI ni noben agent opozoril na to,koliko znašajo vstopno/iztsopni stroški. pa nisem imel sklenjenega samo enega zavarovanja. kot sem že prej napisal vsi govorijo samo o donosih,o teh stroških nobeden! in mimogrede.kje so zapisani ti stroški. na polici jih ni!
User872345 15. 10. 2012 21.27
Glej, imaš dve vrsti varčevanja v zavarovalnicah, klasično in naložbeno. O donosih se strinjam, bi jih tudi sam dal pred zid tele agente in šus v glavo. Glede stroškov pa te takole vprašam... a te sekira, koliko je bilo stroškov z varčevanjem, če si dobil ven pol več kot pri drugem varčevanju in si bil celo varčevalno dobo varen pred izgubami že pripisanih obresti? In ne, ne gre za naložbeno varčevanje.
User954854 12. 10. 2012 14.37
+26
Dragi državljani! Kdaj bomo začeli razmišljati s svojo glavo in ne z glavo drugih (medijev, politike, kritikov.........)? Strinjam se, da marsikdaj stvari niso take, kot bi si jih želeli. Vendar, ali je pošteno, da vse mečemo v isti koš? Ali je pošteno, da obtožujemo vse zaposlene, med katerimi so tudi takšni, ki delajo vestno in za dobro svojih strank? Ali lahko enačimo pet zaposlenih, k delajo na istem tekočem traku v nekem podjetju? Med njimi je eden ali dva, ki delo rad opravlja in ga opravlja dobro, med njimi pa so tudi takšni, ki so tam da jim mine čas.... Pozabljamo, da je veliko ljudi že poskusilo ta posel, tudi poleg službe, kot dodatno dejavnost. Mislite, da bo takšen zaposleni predan svojemu "popoldanskemu" delu, ko je že izmučen od prve službe? Še in še bi se dalo pisati, pa bi trajalo predolgo. Mislim, da bi morali vsi zaposleni v zavarovalnicah delati tako in takšna zavaovanja, ki bi jih naredili tudi sebi. Da bi lahko vsem strankam pogledali v oči in stali za svojo prodajo. Veliko pa je tu tudi na izobraževanju in podpori iz strani delodajalca, ker imam občutek, da se prepogosto zgodi, da pridejo na vrata s samo eno ponudbo, ki mi jo želijo prodati, a kako pa vedo, da jaz rabim ali želim točno to? In največkrat naložbeno. Življenjska zavarovanja niso le naložbe, ki so vedno obravnavane v medijih in o katerih se vedno toliko govori - slabega. So tudi druge oblike, k nudijo varnost. Vsa resnica pa je v tem, da bodo življenjska zavarovanja vedno bolj pomembna in potrebna, ker le kdo bo poskrebl za nas, če ne mi sami!?! Jaz se na državo ne zanesem niti pod točko razno več.
User872345 14. 10. 2012 21.40
+3
No, pod tole pa se podpišem. Bravo.
1940 14. 10. 2012 22.05
+2
ne verjamem nikomur več
User872345 15. 10. 2012 21.28
+1
Verjemi splošnim pogojem.
User501851 12. 10. 2012 12.45
+22
najbl žalosten je da se to dogaja pri useh vrstah zavarovanj (od doma, avta, življenja, zdravstva,...). Kaj maš zavarovan zveš taktrat k prijaviš škodo,... Obljubljajo use, dejansk nimamo pa nič
User872345 14. 10. 2012 21.42
+6
Eno je to, kar ti naloži agent. Drugo pa to, kar piše v splošnih pogojih. Odločitev pa je tvoja, komu boš bolj verjel.
User824069 12. 10. 2012 12.20
+29
"svi su oni isti", bi rekli naši bivši sodržavljani. Sicer sem na papirjih videl glavo in štempiljko od zavarovalnice Grawe, vendar so vse zavarovalnice enake, pa naj bo to Grawe, Tlia... ali pa katera druga. Ko te prepričujejo, da se zavaruj pri njih obljubljajo med in mleko, ko pa je treba izplačati kakšen evrček, so pa polni raznovrstnih fint, samo da jim ni treba plačati. Od mene dobijo samo še zakonski "mus" in nič drugega.
User872345 14. 10. 2012 21.43
+2
Zato pa so neodvisne agencije, ki si lahko privoščijo povedati, kje so večne težave pri izplačilh in pri katerih ne. Če pa si agent pri zavarovalnici pa težko pljuvaš po roki, ki te hrani.
tirolec 12. 10. 2012 12.10
+21
Hehee, normalno kako pa mislite na kakšen način in zakaj se zavarovalnice širijo in rastejo v prenovljenih oblekah "marmorja in bakra"....Na račun zavarovancev vendar, zato pa ne izplačajo vseh vlaganj...., ker se sami bogatijo...Podobno je z upravniki v večstanovanjskih stavbah, kjer etažni lastniki plačujejo za stroške in veeeeč, a žal tudi ne razmišljajo, kako se ti upravniki po enem letu valjajo v "marmorju in bakdru"....Hehee, Slovenci se damo vedno nategniti.......in nihče nam ne prisluhne, saj regulatorji v državi ne delujejo, ker itak vemo kako koruptivno in nemoralno je naše sodstvo....
User872345 14. 10. 2012 21.46
+4
Ti pa boš kar štiri različne zadeve v eni sapi pokomentiral? Je pa res... pejte malo v zavarovalniške palače pogledat, kako je z marmorjem. Ene ga imajo, druge ne. Ali pa poglejte, kdo so večni sponzorji tega in onega sranja in se vprašajte, od kod se to financira?
janezpodre 12. 10. 2012 11.32
+6
Ljudje mislijo, da se še zmeraj posluje kot v Titovi Jugoslaviji.
User752843 12. 10. 2012 12.13
+5
kako pa se pravzaprav posluje?
User872345 14. 10. 2012 21.48
+3
Juga je vsaj poskrbela za svoje. Danes pa si moraš sam to poštimat. Vsaj drago ni in si lahko osnovne zaščite vsak piivošči.
User947865 12. 10. 2012 11.29
+17
Vlagajte v surovine kot so zlato, srebro, nafta, plin, baker,... ne pa v papirje.
User872345 14. 10. 2012 21.48
-1
Ti bi moral biti 'zaprteoči'. Ne stresaj neumnosti.
Googlebot 12. 10. 2012 11.14
-14
ja boljše je da si sam daš nastran denar! Ko se ti zdi znesek dovolj visok vložiš 1/3 v delnice! Na tak način si zasluiš v 10 letih toliko kot bi v zavarovalnici v 50 letih!
User501851 12. 10. 2012 12.52
+23
v delnice? zdej dodej še v slovenske. je pol bolš da denar zazgeš. se usej ogreješ;)
User872345 14. 10. 2012 21.50
+1
zadovoljna, ne razmišljaj na glas in si pokliči kakšnega svetovalca za zavarovalnice in za delnice. Pa še kakšnega za zdarvo kmečko pamet in kakšnega s področja davkov.
User947865 12. 10. 2012 10.54
+17
Samo ljudje se res nič ne pozanimajo preden podpišejo
User872345 14. 10. 2012 21.51
-1
Če bi se imeli kam obrnit, bi bilo lažje.
User378203 12. 10. 2012 10.46
+26
Vse nagnat...
User872345 14. 10. 2012 21.51
-1
... a v zavarovalnice?
chili 12. 10. 2012 10.42
+58
Zakonita kraja denarja poštenih in naivnih državljanov
User872345 14. 10. 2012 21.53
+6
Krajo omogoča nepoučenost in naivnost. V razvitih kapitalističnih sistemih je varčevanje v zavarovalnicah delpogodbe o zaposlitvi. Pri nas pa se konča pri agresivnem marketingu in neprofesionalnem svetovanju. Kar nakoncu dejansko pripelje do kraje.
User454808 15. 10. 2012 08.00
+2
Zavarovalnice se grejo skrivalnice in ne pokažejo izračunov. Če bi bili podatki transparentni bi bilo manj jeze. Ljudeje imamo pravico vedeti kako pridejo do nekih zneskov, ki jih dobimo!!!
User872345 15. 10. 2012 21.30
Jao. Od letos naprej morajo vse zavarovalnice pokazati predvideno stanje sredstev pri 0% donosa, pri 4% in mislim da pri 6%. Al nekaj takega. Vse enako, tisto pri 0% pa je namenjeno temu, da se vidi dejanske stroške v ozadju. A je lahko še bolj transparentno?
Oglaševanje Uredništvo PRO PLUS Moderiranje Piškotki Spremeni nastavitve piškotkov Politika zasebnosti Splošni pogoji Pravila ravnanja za zaščito otrok
ISSN 2630-1679 © 2025, Cekin.si, Vse pravice pridržane Verzija: 1072