Pomoč uporabnikom je bržkone le na Japonskem videti tako kot na levi fotografiji. Američan, ki jo je objavil na portalu RocketNews24, je pripisal, da je bilo vse skupaj kot v sanjah. Ko je pri nakupu vozovnice prek avtomata potreboval pomoč, se je dobesedno iz stene dejansko prikazal človek iz mesa in krvi. Si predstavljate, da vam nekdo pomaga tako, da se dejansko pojavi in reče: "Le še to tipko pritisnite. Lepo potovanje vam želim."
Izboljšana pomoč uporabnikom
Avtomati so sicer vedno oblikovani čim bolj poenostavljeno, tako da jih je mogoče uporabljati čim lažje, a če nič drugega se kdaj pojavijo težave tehnične narave. Zato so se Japonci na večjih postajah podzemne železnice odločili, da je veliko lažje, če je pisarna neposredno za avtomatom in lahko njihov zaposleni, namesto da bi vsakič, ko je treba, prehodil pol postaje, samo pokuka izza stene. Je pa taka pomoč seveda mogoča le v družbah, kjer se uporabniki zavedajo, da je vljudno, da tako pokličejo zaposlenega le, ko svojih težav res ne zmorejo rešiti sami – ne le, ker so preleni, da bi pomislili, kako se uporablja avtomat, ki je pred njimi. Američan pravi, da so mu Japonci povedali, da sami zelo redko uporabljajo to možnost.
Preberite si še 6 skrivnosti Billa Gatesa. Ste recimo vedeli, da je bil trikrat aretiran?
Komentarji (3)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV