blagovne znamke

Hip hop "keš“ carji
22. 07. 2009 13.35Hip hop je industrija, vredna milijarde, in kot vsi drugi zaslužkarji so tudi umetniki rim močno začutili recesijo. Njihovi zaslužki so padli kar za 40 odstotkov.

Pozabite na razprodaje!
13. 07. 2009 13.27Prestiž in ekskluziva imata svojo ceno. Svetovno (po)znana znamka s svojim imenom jamči za kakovost in o njenem lastniku ali nosilcu govori brez besed. Čeprav so se začele razprodaje, ne pričakujte, da bodo znižali prav vse.

Mobilna telefonija na Hrvaškem je lahko cenejša
29. 06. 2009 15.46Stroški mobilne telefonije lahko ob brezskrbni uporabi v tujini dosežejo neslutene višine, saj se načeloma ne zavedamo vseh stroškov, znanih in skritih, ki bodo prispeli za nami.

Čevlji, odporni na recesijo
12. 06. 2009 16.44Kljub recesiji se bogati nekaterim blagovnim znamkam ne morejo upreti. Eno izmed raziskovalnih podjetij je objavilo seznam blagovnih znamk, odpornih na recesijo.

Fotogalerija: Ostanki padle zvezde
03. 06. 2009 17.26General Motors je bilo sedem desetletij vodilno svetovno avtomobilistično podjetje. Za seboj je pustilo dediščino številnih ameriških ikon, ki vam jih predstavljamo v fotogaleriji.

5 pravil za učinkovito oglaševanje v času recesije
17. 04. 2009 11.21Največja napaka, ki jo v času recesije storijo podjetja je, da zaradi upada poslov prenehajo z oglaševanjem. To je tako, kot bi konkurenci rekli: "Izvolite, prevzemite moje mesto!"