Cekin.si

dostava paketa prevara

Potrošnik

DPD opozarja na poskuse spletnih prevar: Videti so zelo prepričljivo

23. 05. 2025 03.12

Družba DPD Slovenija opozarja na poskuse prevar prek kratkih sporočil sms, elektronske pošte in celo oglasov na družbenih omrežjih. Gre za izjemno prepričljive in profesionalno zasnovane prevare, katerih namen je vedno enak: pridobiti vaše osebne podatke, številko bančne kartice ali uporabniško ime in geslo, so sporočili.

Potrošnik

V tem obdobju je moč pričakovati več lažnih SMS sporočil o dostavi paketov

11. 11. 2024 09.38

Potrošniki se že pripravljajo na praznik nakupovanja, nato še na veseli december. Prav to je čas, ko ga izkoristijo tudi goljufi, zato previdnost pri nakupih na spletu ne bo odveč. Na SI-CERT so pripravili konkretne napotke, kako se zaščitite pred lažnimi trgovci, kako prepoznate lažna sporočila o dostavi in tudi o tem, da ni vse, kar se oglašuje na družbenih omrežjih tudi resnično in varno.

Potrošnik

Neverjetno, kako nas želijo prevarati!

17. 05. 2024 07.32

Tržni inšpektorat RS opozarja na porast nenaročenih pošiljk blaga, ki jih slovenski potrošniki v zadnjem času prejemajo brez predhodne privolitve oz. naročila. Izkazalo se je, da pakete največkrat pošiljajo podjetja iz tujine, tudi s Kitajske. Ponudbe, ki pozivajo k takojšnjemu ali odloženemu plačilu, so sicer v nasprotju z zakonom, dodajajo.

Potrošnik

DPD in Pošta Slovenije tega sporočila nista poslala

16. 11. 2022 08.55

Bralka nas je opozorila, da je na elektronski naslov prejela nenavadno sporočilo, ki naj bi ga poslali iz Pošte Slovenije, kot dostavna služba pa je omenjeno podjetje DPD. Zdelo se ji je, da gre za prevaro. Konkaktirali smo predstavnike obeh podjetij.

Oglaševanje Uredništvo PRO PLUS Moderiranje Piškotki Spremeni nastavitve piškotkov Politika zasebnosti Splošni pogoji Pravila ravnanja za zaščito otrok
ISSN 2630-1679 © 2025, Cekin.si, Vse pravice pridržane Verzija: 989