logo

'Halo, ste tam?'
31. 12. 2020 05.45Izključene kamere, izključeni mikrofoni. Tišina, ko postavite vprašanje. Kaj smo se v teh mesecih naučili o sestankih na daljavo?

Kako do dobitka na loteriji? Loterija Slovenije odgovarja ...
16. 04. 2020 11.36V Sloveniji je v času epidemije novega koronavirusa javno življenje omejeno. To se pozna tudi pri obisku prodajnih mest Loterije Slovenija. Ta beleži manj vplačil loterijskih listkov kot običajno.

'Mislim, da dijaki postajajo vedno bolj zaskrbljeni glede mature'
27. 03. 2020 15.31Pogovarjali smo se z Liso Mislej, ki je skupaj s sodelavci pripravila sedaj še kako uporabno stran, ki dijakom zadnjih letnikov pomaga pri pripravah na maturo.

Omen - znak vrhunske gamerske izkušnje
14. 12. 2016 06.25HP je gamerje v začetku leta 2015 presenetil z novo serijo oblikovno dovršenih in izjemno sposobnih naprav s sugestivnim imenom Omen.

So se zmotili, ali so namenoma šokirali javnost?
18. 11. 2013 12.57Kreativnost ne pozna meja. To večkrat dokažejo tudi oblikovalci logotipov različnih podjetij in ostalih organizacij. A včasih tudi domišlija ne predvidi tistega, kar v resnici zazna človeško oko. Poglejte nekaj bizarnih primerov.

Tu so za lepe punce počitnice zastonj!
06. 09. 2012 09.52Spletna stran misstravel.com povezuje lepa dekleta in moške, ki so pripravljeni plačati počitnice za oba. Ustanovitelj strani Brandon Wade trdi, da absolutno ne gre za prostitucijo.

Drag, dražji, najdražji iPad
18. 12. 2011 13.04Vsako leto se pojavijo nove različice prestižnih iPadov, ki jih krasijo zlato in diamanti. Trenutno najdražji iPad 2 je vreden 1,2 milijona dolarjev.

Zvezdnik, ki je služil milijone, sedaj streže kavo!
10. 11. 2011 15.38Je to konec njegove glasbene kariere? Peter Andre, ki se je v devetdesetih letih s svojimi albumi uvrščal v sam vrh britanskih lestvic, sedaj streže kavo

Kaj v resnici pomeni Playbojev zajček?
05. 10. 2010 12.13Osnovni namen logotipov je jasen. Pomagajo, da znamko prepoznamo že na prvi pogled. Marsikateri oblikovalec pa je pri izdelavi šel še nekoliko dlje. Logotipi tako v sebi pogosto “skrivajo” filozofijo podjetja ali njegovega lastnika.

Bizarno odštekani razgovori za službo!
18. 04. 2010 09.05Razgovor za delo marsikoga naredi živčnega. Stresni preizkus, ki ga vsak zaposlen opravi pred začetkom dela, pa se ne more primerjati z naslednjim nenavadnim oziroma šokantnim obnašanjem na intervjuju za službo.

Največje prodaja le ime!
13. 10. 2009 09.14Dandanes je zaradi nasičenosti izdelkov treba vložiti precej truda in denarja, da se oblikuje nova blagovna znamka, ki se bo uveljavila tako na trgu kot tudi med potrošniki.

5 pravil za učinkovito oglaševanje v času recesije
17. 04. 2009 11.21Največja napaka, ki jo v času recesije storijo podjetja je, da zaradi upada poslov prenehajo z oglaševanjem. To je tako, kot bi konkurenci rekli: "Izvolite, prevzemite moje mesto!"