miselnost

Trije Slovenci so se odločili spremeniti Slovenijo
02. 04. 2015 08.11"Smo trije študentje, ki bi radi pomagali mladim, zato da lahko potem skupaj naredimo nekaj več," povedo. Prostovoljno organizirajo poletno šolo podjetništva v Kanadi, da bi v Slovenijo pripeljati bolj pozitivno in konstruktivno naravnanost, nad katero so se navdušili, ko so bili tam.

Kristina je začela sredi krize in uspelo ji je!
21. 11. 2012 09.48Kristina Kočet je že kot študentka delala v enem izmed večjih državnih podjetji kot skrbnica projektov in se tako prvič srečala z razpisi in pridobivanjem nepovratnih sredstev. S svojim znanjem in izkušnjami danes pomaga tudi številnim slovenskim podjetjem.

Preberite, kaj bodo novi parlamentarci naredili za vaše službe!
02. 12. 2011 15.23Še dober dan nas loči do predčasnih parlamentarnih volitev, po katerih naj bi bilo, če gre verjeti obljubam politikov, vse drugače. Zaradi splošnega stanja so tokrat v svojih obljubah resda nekoliko previdni, a za prepričevanje se je tudi v teh okvirih našlo dovolj manevrskega prostora.

Zakaj se jim on samo smeji?!
13. 11. 2011 08.26Medtem ko v teh dneh slovenski politiki razmišljajo, kakšno pot ubrati, da bodo njihove ideje prepričale volivce, veliko govorijo, kuhajo golaže in se po državi vozijo s 'kombikavarnami', se volitev drugod po svetu očitno lotevajo nekoliko drugače.

Čisto (ne)običajna letala!
05. 11. 2010 14.48Pokemoni, Disneyjevi junaki, Tadž Mahal in še mnogo drugih poslikav krasi nekaj najlepših letal na svetu.

Odebelite svojo denarnico!
09. 03. 2010 09.13Ko plačamo položnice in vse račune, ki jih je treba plačati, lahko ob skrbnem pregledu odhodkov ugotovimo, da nam največ denarja odteče za navidez nepomembne stvari, kjer bi se dalo s skrbnim načrtovanjem ogromno prihraniti.

Ko je v filmu zgodba zadnja skrb ...
10. 12. 2009 10.10Včasih se nam je zdelo zanimivo in zabavno, ko smo na filmskem platnu zagledali kakšen znan izdelek in smo bili ponosni, da glavni junak pije natanko takšno pijačo kot mi. A tega je čedalje več in tako imenovano prikrito oglaševanje postaja čedalje bolj pomemben del filmskih denarnih prihodkov.