oglaševanje

Kaj tako norega si je kar težko predstavljati!
25. 04. 2014 13.51Se vam ne zdi, da vam dobra reklama včasih kar polepša dan? Zato smo zbrali nekaj najbolj inovativnih idej, kako poskušajo proizvajalci našo pozornost pritegniti na tekočih ali navadnih stopnicah.

Na prvi pogled nič posebnega – potem pa presenečenje ...
14. 03. 2014 11.14Ko pogledamo fotografijo, ki je posneta od blizu, ne opazimo ničesar. Ko se oddaljimo, je zgodba povsem drugačna. Danes čedalje več umetnikov svoja dela ustvarja kar v javnem prostoru.

Na prvi pogled nič posebnega – a ko pogledate širše …
14. 03. 2014 10.16Vsako podjetje se trudi s svojim oglaševanjem, a včasih jim kljub obilici vloženega truda enostavno zmanjka malo sreče. Poglejte oglase, ki vas bodo nasmejali do solz, čeprav oglaševalci tega niso predvidevali.

Romuni osupnili svet
14. 02. 2014 08.08Najnovejša romunska oglaševalska kampanja je sicer namenjena Britancem, a nasmejala je cel svet. Kreativna agencija, ki jo je zasnovala, je nedavno prejela tudi nagrado.

Kdo zvezdnikom plačuje milijone za objavljanje bedarij na twitterju?
12. 04. 2011 14.20Če ste mislili, da zvezdniki javnost obveščajo o vsaki banalnosti iz njihovega življenja zastonj, ste se krepko zmotili. Podjetje ad.ly namreč plačuje mastne denarce vsem od Charlieja Sheena do Kim Kardashian.

Seksi Daisy Lowe na Twitterju 'totalno zažiga'!
25. 10. 2010 10.37Vse več zvedzdnikov 'twitta'. Torej pušča kratka sporočila na spletnem socialnem omrežju, ki po priljubljenosti sledi Facebooku in je še posebej priljubljeno na drugi strani luže.

VIDEO: Najbolj gledani oglasi na svetu
29. 09. 2010 15.37Prav vsak oglaševalec si želi, da bi zanj ali njegov produkt izvedelo čim več ljudi, daleč so časi, ko se je oglas le nekajkrat za mastne denarce zavrtel na lokalni televiziji. Najbolj gledani oglasi so na portalu YouTube, najboljše in najbolj prepoznavne je videlo že več deset milijonov ljudi!

Kje je meja med oglaševanjem in zavajanjem kupcev?
31. 07. 2010 14.59Oglaševalci so v svojih prijemih vse bolj agresivni, kljub množici direktiv in predpisov vedno najdejo pot, kako izdelek oglaševati na meji dovoljenega. Včasih mejo prestopijo namerno. Dobiček je namreč mnogo večji od kazni.

Najbolj kreativne reklame tega sveta!
30. 07. 2010 18.15Šokirajo, presenetijo, prepričajo. Nemogoče je, da bi jih spregledali in preprosto ne more se zgoditi, da bi nas pustile ravnodušne. Izjemne ideje se porodijo le izjemoma, a posledično ustvarijo izjemne reklame tega sveta!

Izjemni oglaševalski prijemi, ki pritegnejo kar sami!
13. 07. 2010 16.55Dober oglas proda tudi slab izdelek, a tudi med množico dobrih je potrebno izstopati in kaj takega uspe le peščici izjemnih. Od ideje do izvedbe je dolga pot, z nekaj smole pa te lahko, tik pred ciljem, prav nesramno prehitijo!

Najbolj domiselne stekleničke za parfume
23. 06. 2010 15.20Parfumi so dragi, to je dejstvo. A res je tudi, da tistih nekaj kapljic samega parfuma predstavlja še najmanjši del cene. Največ denarja se porabi za oglaševanje, nato pa kaj kmalu sledijo stroški za, roko na srce, izvirno embalažo!

Najizvirnejši letališki oglasi
07. 06. 2010 14.00Vsekakor je letališče prvi stik z novim svetom in kulturo, ali pa prvi pozdrav popotniku, ki se vrača domov. Najbolj iznajdljivi to dejstvo s pridom in dobičkom izkoristijo!

10 najdražjih reklam na svetu!
20. 05. 2010 18.57Dobro blago se načeloma samo hvali, a kljub tej ljudski modrosti marketinški stroji obračajo ogromne količine denarcev. Kot kaže, z velikim uspehom, saj za njihove idejne in denarne presežke izve ves svet.

Hudo in strogo prepovedane reklame!
04. 03. 2010 14.47Že res, da slabe reklame baje ni in da bi morale reklame, če že ne šokirati, pa vsaj pritegniti. A nekatere "najhujše" so prekoračile mejo dobrega okusa ali pa so enostavno preveč drzne za zaplankane prebivalce tega planeta, tako da so jih naročniki ali kreatorji umaknili.

Najbolj bizarni oglasi na svetu
19. 01. 2010 11.00Vsak zase so najbrž popolnoma smiselni, a največkrat nenamerno kombinirani oglasi skupno prinašajo popolnoma drugačno sporočilo, kot bi želeli oglaševalci, a vseeno skrbijo za obilico smeha.

Ko je v filmu zgodba zadnja skrb ...
10. 12. 2009 10.10Včasih se nam je zdelo zanimivo in zabavno, ko smo na filmskem platnu zagledali kakšen znan izdelek in smo bili ponosni, da glavni junak pije natanko takšno pijačo kot mi. A tega je čedalje več in tako imenovano prikrito oglaševanje postaja čedalje bolj pomemben del filmskih denarnih prihodkov.

Najboljše reklame za kondome
01. 12. 2009 10.571. december je svetovni dan boja proti aidsu. Kondomi ostajajo ena najboljših zaščit proti okužbam s spolno prenosljivimi boleznimi, če seveda izključimo popolno vzdržnost. A je dosti lažje kupiti kondome, v množici proizvajalcev želi vsakdo izstopati.

Kdo ne pozna Googla? Eno najuspešnejših podjetij na svetu počasi, vendar vztrajno prodira v vse pore našega življenja.

Sproščena delovna okolja: Skupina FM
30. 09. 2009 17.17Vas zanima, kdo skrbi za organizacijo nekaterih največjih zabav pri nas? Kako združiti glasbeno založbo, žur, oglaševanje in internet? Predstavljamo vam skupino podjetij, katerih poslovni uspeh temelji na tem.

Znižajmo mobilne stroške!
23. 04. 2009 14.19Oglaševanje se seli tudi na mobilnike, a nam za razliko od reklam, s katerimi nam vsakodnevno polnijo poštne predale, tovrstno oglaševanje lahko krepko zniža mesečni račun.

5 pravil za učinkovito oglaševanje v času recesije
17. 04. 2009 11.21Največja napaka, ki jo v času recesije storijo podjetja je, da zaradi upada poslov prenehajo z oglaševanjem. To je tako, kot bi konkurenci rekli: "Izvolite, prevzemite moje mesto!"

V katero generacijo sodite?
05. 04. 2009 12.18Ljudje se od nekdaj radi razvrščamo v skupine, bodisi po stilu oblačenja, velikosti zaslužka, glasbi, ki jo poslušamo, spolni orientiranosti ali zgolj po obdobju, v katerem smo se rodili. Na prestol pleza generacija Y!

Že 187 milijonov različnih spletnih strani
12. 01. 2009 09.59V letu 2008 se je v svetu odprlo 30 milijonov novih spletnih strani, podjetja pa so v spletno oglaševanje vložila 50 milijard dolarjev. Analitiki napovedujejo nadaljevanje rasti.