potrošnik

Plačali bodo, ker so zavedli 8,8 ljudi
22. 07. 2015 09.20Komitentom so zaračunavali posebno zaščito identitete in takse za podrobnejši nadzor nad finančnim stanjem, čeprav niso v zameno počeli nič. Zdaj jim bodo vrnili 700 milijonov dolarjev.

Za prasko, ki jo je povzročil nekdo drug, plačala 600 evrov
17. 07. 2015 10.04Ob najemu vozila je plačala 600 evrov pologa. Med najemom je nekdo opraskal avto in povzročil manjšo škodo, ocenjeno na manj kot 100 evrov. Ob vrnitvi vozila pa je agencija zadržala celotni polog.

Pritožuje se že od osmega leta starosti, a poglejte, kaj vse je dobila zastonj!
09. 09. 2013 15.09Ingrid Stone je svojo prvo pritožbo napisala, ko je bila stara osem let. Danes skoraj ne mine dan, da se ne bi pritožila nad kvaliteto stroitve ali izdelka, ki ga je kupila. A neprestano pritoževanje ima tudi svoje koristi.

Poceni zavarovanje lahko drago stane!
03. 10. 2012 10.16Zavarovanje doma potrebuje vsak lastnik nepremičnine. Škode, ki ob nesrečnih slučajih nastanejo na hiši, stanovanju in stanovanjski opremi, so lahko zelo visoke, potrošnik pa jih brez ustreznega zavarovanja le s težavo krije sam. Pri ZPS so preverili, na kaj morajo biti potrošniki posebej pozorni, ko sklepajo zavarovanje doma.

Bomo v 2012 res lahko zapravljali več?
21. 02. 2012 13.15Zaupanje potrošnikov v Sloveniji je februarja v primerjavi z mesecem prej ostalo nespremenjeno. K temu so prispevale bolj optimistične napovedi potrošnikov glede finančnega stanja v gospodinjstvu, splošne gospodarske situacije in stopnje brezposelnosti v prihodnjih 12 mesecih.

Varčujte z energijo tudi poleti!
24. 06. 2010 00.30Poleti sicer ne zapravljamo denarja za ogrevanje stanovanja, a tudi hlajenje stane, klimatske naprave so lahko velik potrošnik, zato je dobro vedeti, kako lahko pri zniževanju temperature v stanovanju prihranite kak evro ali dva.

Ko želijo digitalno Janez, Stipe in Jovan
15. 06. 2010 13.20Skoraj vsakdo že premore digitalni fotoaparat, s katerim lahko ohranimo pomembne osebne trenutke tudi za bodoče rodove. Naj gre za rojstvo, poroko, sanjski dopust ali čisto "navadni" sprehod – digitalna priročna stvarca je naš zvest sopotnik.

Kupiti novo ali popraviti staro?
08. 05. 2010 18.00Sodobni ali preprosto neosveščeni potrošnik vse prerad zavrže stvar, ki se je malenkostno pokvarila in bi se jo zlahka dalo popraviti. A se pokvarjene električne in elektronske aparate, ki jim je potekla garancija, izplača popravljati ali jih je res bolje vreči stran?

Kupuj, a hkrati z okoljem varčuj!
27. 02. 2010 13.00K sreči smo se tudi pri nas začeli zavedati, da smo naš planet le dobili na posodo in da ga moramo zapustiti tudi zanamcem. Dobro je, da so že kar štirje od petih Evropejcev pri nakupovanju pozorni, kako bodo izdelki vplivali na okolje.

Potrošniki zaupajo manj
22. 07. 2009 11.52Kazalnik zaupanja potrošnikov je bil v juliju 2009 za 3 odstotne točke nižji kot v predhodnem mesecu.

Tudi v Sloveniji zaradi krize trošimo manj
13. 04. 2009 12.32Že zaznavne spremembe v obnašanju gospodinjstev, ki ravnajo vedno varčnejše in odlagajo nakupe trajnih dobrin, se bodo po napovedih gospodarskih analitikov v prihodnjih mesecih še okrepile.

Poznate pravice v Uniji?
27. 01. 2009 00.24Ko kupujete v drugi članici Evropske unije, so vaše pravice drugačne od tistih, ki jih imate doma. A vendar zakonodaja zagotavlja minimalen standard pravic potrošnikom v vseh državah EU.

Potrošnik za svoj denar želi dobiti, kar je plačal
26. 11. 2008 16.59Prepogosto se zgodi, da storitve, za katere ste plačali, niso opravljene, tako kot ste želeli. Kaj storiti?

Potrošnikove pravice niso samoumevne
20. 11. 2008 09.19Današnji kupec mora biti tudi pravno podkovan, če želi, da ni prikrajšan za pravice, ki mu kot potrošniku zakonsko pripadajo.

Pazite, kakšno blago kupite!
20. 11. 2008 12.31Ste vedeli, da kot potrošnik lahko uveljavljate svoje pravice tudi za kupljeno blago, ki ni v garanciji?