pozornost

Nove sodelavce izbira na precej nenavaden način
06. 03. 2015 10.31Pozornost svetovne javnosti je pritegnila izjava 30-letnega uspešnega poslovneža in milijarderja Marka Zuckerberga, ki je razkril, da nove sodelavce izbira na dokaj nenavaden način.

Hrvate razburil naslednji oglas za delo
27. 02. 2015 11.35V sosednji Hrvaški je pozornost pritegnil oglas, v katerem medicinska sestra tistemu, ki jo zaposli za nedoločen čas, nudi 10 tisoč evrov. Gre za šalo ali je lahko kaj takšnega celo resnično, se pogovarjajo.

Kako lahko vsak pride do teh tako famoznih zvez in poznanstev?
15. 01. 2015 08.14Nikamor se ne da priti brez pravih zvez in poznanstev, velikokrat slišimo. Manjkrat pa, da jih lahko pridobimo vsi, če se le naučimo ljudem približati na pravi način. Za vas smo zbrali nasvetov, kako to narediti.

Nenavadna odločitev staršev je pritegnila pozornost cele Amerike
30. 12. 2014 08.25Lisa in John sta se odločila, da bosta letos praznike trem sinovom predstavila v povsem novi luči. Njuna odločitev je pritegnila številne odzive, ki so bili tako pozitivni kot negativni.

Poglejte, kaj je brezdomec naredil študentki
18. 12. 2014 08.35Če ne verjamete reku, da se dobro z dobrim vrača, vas morda v to prepriča zgodba Dominique Harrison-Bentzen in njenega novega prijatelja Robbieja. Študentka se je namreč sredi noči znašla na eni izmed britanskih ulic povsem brez denarja. Brezdomec Robbie je videl njeno stisko, zato je naredil nekaj, kar jo je močno presenetilo.

3 odločitve, ki vam bodo spremenile življenje
08. 12. 2014 08.18Prepogosto smo jezni ali nezadovoljni. To je fenomen, ki izvira iz preveč neuravnoteženega življenja. Življenja, kjer je preveč pričakovanj in premalo hvaležnosti za vse, kar že imamo.

Odvila se je poroka, kot je ta svet še ni videl ...
03. 12. 2014 08.11Pozornost sveta je pritegnila poroka, ki se je odvila na Kitajskem. Ženin je nedavno postal milijonar in je svoj zakon proslavil še tako, da je naključnim mimoidočim razdelil kar 125 tisočakov.

Pomembno opozorilo o vračilu izdelkov
20. 11. 2014 11.43Zgodi se, da izdelek kupite, nato pa se doma premislite, ugotovite, da ste se pri nakupu prenaglili. Lahko spoznate, da vam izdelek ne ustreza ali celo – da ima napako. Kdaj ga lahko vrnete?

Facebook profil, o katerem govori cel svet!
20. 11. 2014 08.19Ko je iskal službo, je svoj življenjepis zasnoval tako, da je videti kot profil na Facebooku. S to inovativno idejo pa ni le pritegnil pozornosti delodajalca, temveč celega spleta.

3 napačne fotografije za življenjepis
18. 08. 2014 08.06Da bi pritegnili pozornost želenega delodajalca, pomislite, kako želi, da bi bili njegovi zaposleni videti, ter v svoj življenjepis vključite ravno takšno fotografijo. Kaj pa bi pomenilo napako?

Kitajec, o katerem trenutno govori cel svet
23. 10. 2014 13.23O tem kitajskem milijonarju se piše na vseh kontinentih sveta. Zakaj? Ker pleše po strehah avtomobilov, ki jih namerava donirati, in ker 5000 revnih Newyorčanov povabi na brezplačno kosilo.

Ne boste verjeli, kaj je to!
17. 10. 2014 13.29Premalo podjetij izkoristi potencial, ki ga ima lahko pri promociji njihova vrečka. Z inovativno idejo lahko pritegne pozornost vseh mimoidočih, ki si tako tudi zapomnijo, kaj je reklamirala.

Te Facebook fotografije so pritegnile pozornost celega sveta
09. 10. 2014 08.08Ko se je 28-letnik odločil, da bo na kavo povabil vsakega izmed svojih 1088 Facebook prijateljev, si ni predstavljal, da bo to pritegnilo toliko pozornosti in da bo tako celo dobil ponudbo za službo.

Kako je 12-letnik s čisto preprosto idejo zaslužil 120 tisoč evrov?
30. 09. 2014 08.08Kar težko je verjeti, a 12-letni Moziah ima že podjetje, ki je zaslužilo 120 tisoč evrov. Seveda so mu na pomoč priskočili domači, a poslovna ideja je čisto njegova. Izdeluje metuljčke za otroke.

Tega ne smete vključiti v prošnjo za delo
30. 09. 2014 08.12Delodajalec prejme na tisoče prošenj in raziskave so pokazale, da se odloči, ali vas bo povabil na razgovor, v šestih sekundah. Da ga prepričate, ne vključite naslednjih podatkov.

Avstralski videoposnetek, ki je očaral cel svet
29. 09. 2014 11.40Poglejte prikupen videoposnetek, s katerim se je 19-letna Avstralka prijavila na mesto pripravnice, a si ga niso ogledali le v podjetju, kjer prosi za delo. Pritegnil je pozornost celega sveta.

Od daleč običajna stavba - pobliže pa ...
25. 08. 2014 14.13Kreativna reklama ima veliko večjo moč, kot tista najbolj običajna, saj pritegne pozornost. Predstavljamo sedem idej, ki so bile tako izvirne, da so se pričele celo viralno širiti prek spleta.

Niso mogli verjeti, kaj so zjutraj opazili na podzemni železnici!
22. 08. 2014 14.31Potem ko je nedavno diplomiral, je prošnjo za delo poslal že na tisoče naslovov. A odziva ni bilo. Zgodba, ki jo danes slišimo vsak dan. A 22-letni Alfred Ajani je našel zanimivo rešitev.

Paparaci niso mogli verjeti svojim očem - ostali pa ...
19. 08. 2014 08.04Namesto da bi se pritoževali, ker jih na vsakem koraku spremljajo paparaci, so se nekateri zvezdniki svojo slavo pametno odločili uporabiti, da bi naredili nekaj dobrega za celo družbo.

3 triki, da si boste lažje zapomnili imena
05. 08. 2014 08.17V poslovnem svetu si je treba zapomniti veliko imen, zato predstavljamo 3 načine, kako jih čim več obdržati v spominu čim dlje in čim lažje. Da ne boste nikoli več v zadregi!

Poglejte, kaj se zgodi, ko so politiki prisiljeni teden dni preživeti z minimalno plačo
31. 07. 2014 08.08Poglejte, kaj se zgodi, ko so politiki prisiljeni, da preživijo z minimalno plačo. Ste mislili, da tega, dokler ste živi, ne boste videli? To je bil izziv, ki so ga politikom postavili v Washingtonu.

Poglejte, kako so ljudi prepričali, da kupijo odpadke!
30. 07. 2014 15.16Kljub številnim prizadevanjem Evropske unije še vedno vsako leto zavržemo približno 300 ton hrane. Velik delež pri tem predstavljata sadje in zelenjava, ki ju pridelovalci ne morejo prodati, ker ni popolne oblike, velikosti in popolnega videza. Da bi opozorila na dejstvo, da ta hrana ni prav nič manj okusna kot svetleča se sadje in zelenjava, ki nas gledata s trgovskih polic, se je francoska trgovska veriga odločila za prav posebno kampanjo.

Osupljiva resnica o Sylvestru Stallonu
20. 06. 2014 08.06Ste vedeli, da je zgodba o uspehu Sylvestra Stallona izjemna? Kljub temu, da se je rodil paraliziran in ni vanj verjel nihče, je uspel postati slaven in izjemno uspešen.

Si predstavljate, da kupite oblačilo in zagledate to?!
06. 06. 2014 13.22Na Twitterju je pozornost pritegnila fotografija vsaj za Evropejce in Američane precej šokantne oznake velikosti oblačil. Na Japonskem se je proizvajalec namreč odločil za oznako: debel.

Si predstavljate, da odprete časopis in zagledate to?!
30. 05. 2014 15.27V poplavi informacij je prava paša za oči zagledati reklamo, ki je kljub kopici tistih, ki jih vidimo, nekaj posebnega. Si predstavljate, da odprete časopis in zagledate to?

Pa je razkrita skrivnost, o kateri je zadnje dni govoril cel svet!
07. 05. 2014 13.06Ameriška agencija za nacionalno varnost je na svojem Twitter profilu objavila skrivnostno sporočilo, ki ga nihče ni mogel razumeti. Pritegnilo je nemalo pozornosti. Sedaj je njegova skrivnost končno razvozlana.

Grozna resnica o hrani, ki jo uživate vsak dan
07. 05. 2014 08.11Študija je pokazala, da bolj uživamo v hrani, ki je dražja. Čeprav sta dve skupini ljudi pojedli povsem isti obrok, je bila bolj zadovoljna skupina, ki je na koncu plačala enkrat višji znesek.

Poglejte, zakaj nekateri ljudje vedno dobijo službo
07. 05. 2014 09.06Strokovnjaki za HR oziroma upravljanje s kadri pravijo, da obstajajo štiri točke, ki so skupne vsem ljudem, ki službo vedno dobijo z lahkoto. Poglejte, kaj naj bi bile njihove štiri skrivnosti.

Dokler ne pogledate pobliže, ne veste, kaj gledate ...
30. 04. 2014 11.54Danes trg dela ceni inovativnost. To je mogoče pokazati na vseh področjih; mi pa vam tokrat predstavljamo vizitke, ki prav gotovo pritegnejo pozornost, saj je nemogoče, da jih ne bi pogledali dvakrat.

Kaj tako norega si je kar težko predstavljati!
25. 04. 2014 13.51Se vam ne zdi, da vam dobra reklama včasih kar polepša dan? Zato smo zbrali nekaj najbolj inovativnih idej, kako poskušajo proizvajalci našo pozornost pritegniti na tekočih ali navadnih stopnicah.