prepoznavnost

Ni krize! Poglejte, kakšne avtomobile kupujejo politiki!
03. 10. 2011 16.56V času krize, bi človek pričakoval varčevanje na vseh področjih. A temu očitno ni tako, ugotavljajo španski, hrvaški, britanski in italijanski mediji, ki so pod drobnogled vzeli uradne vozne parke državnikov.

Steve Jobs je delal za EN dolar, njegov naslednik Tim Cook dobi 59 MILIJONOV
25. 08. 2011 13.22Legendarni Steve Jobs bo predal vajeti računalniškega giganta Appla v roke Timu Cooku, ki je do sedaj že dvakrat zamenjal Jobsa na čelu Appla. Kaj morate vedeti o njem?

Zgrabila ga je med nogami in ga odnesla domov!
24. 09. 2010 14.57Nakupovalne vrečke so najboljša reklama, saj jih nosimo vsem na očeh. Od navadnih, belih ali pisanih, ki jih navadno spregledamo, do takih potiskanih, ki prav tako ne pritegnejo našega pogleda. A obstaja nekaj izjemno dobro oblikovanih vrečk, ki bodo prav gotovo ustavile naš pogled.

Nepozabni kraji, ki jih leta 2011 morate obiskati
13. 11. 2010 09.50Lonely planet vsako leto pripravi seznam predlogov za nadobudne turiste, ki se ne zadovoljijo le z domačimi in sosednjimi plažami. Predlogi so prijazni tudi denarnici!

Deset najpopularnejših skupin na Facebooku
04. 11. 2010 17.46Najpopularnejše spletno omrežje vseh časov, Facebook, ima že preko pol milijarde aktivnih uporabnikov, številka razumljivo še vedno narašča iz dneva v dan. Ljudje se združujejo in tudi obožujejo, že tri posvečene strani imajo preko 20 milijonov oboževalcev, prihajajo vedno novi in novi!

Kaj je Big Brother Neni napovedala vedeževalka?
26. 10. 2010 10.38Neno smo Slovenci spoznali kot udeleženko šova Big Brother Slavnih. Čeprav se je iz hiše poslovila prva, je na marsikoga naredila močan vtis.

Ekstremno neumni in smešni lopovi!
14. 06. 2010 11.02Pričujoče obraze odlikujeta neverjetna neumnost in tudi izjemna prepoznavnost, saj si jih boste prav zagotovo zapomnili. Ni dosti verjetno, da vam bodo kdaj prečkali pot, zato se jim lahko mirno nasmejite!

10 najdražjih reklam na svetu!
20. 05. 2010 18.57Dobro blago se načeloma samo hvali, a kljub tej ljudski modrosti marketinški stroji obračajo ogromne količine denarcev. Kot kaže, z velikim uspehom, saj za njihove idejne in denarne presežke izve ves svet.

Kupuj, a hkrati z okoljem varčuj!
27. 02. 2010 13.00K sreči smo se tudi pri nas začeli zavedati, da smo naš planet le dobili na posodo in da ga moramo zapustiti tudi zanamcem. Dobro je, da so že kar štirje od petih Evropejcev pri nakupovanju pozorni, kako bodo izdelki vplivali na okolje.

Prestiž Evrope se na ogled postavi
25. 01. 2010 14.00Večina tistih, ki sploh ve zanje, bi jih zelo rada imela, a si jih lahko privoščijo le redki, saj vrhunski izdelki predstavljajo znamenje prestiža in simbolizirajo uspešnost ter nemo pričajo o bogastvu, ki stoji za njimi.

UniCredit Group - uradni sponzor UEFA Champions League za obdobje 2009 – 2012
14. 09. 2009 06.00UniCredit Group je z letošnjim letom postala uradni sponzor UEFA Champions League za naslednje tri sezone.

Kako zapraviti manj za igrače?
25. 07. 2009 15.08Rok trajanja otroških igrač ni pretirano dolg, cene pa so dokaj visoke. Kako jim podaljšati rok trajanja in kako zapraviti manj za igrače?

Mobilna telefonija na Hrvaškem je lahko cenejša
29. 06. 2009 15.46Stroški mobilne telefonije lahko ob brezskrbni uporabi v tujini dosežejo neslutene višine, saj se načeloma ne zavedamo vseh stroškov, znanih in skritih, ki bodo prispeli za nami.