raziskava

Sanjska služba 2: Celo leto čokoladnih užitkov
27. 07. 2009 12.54Izbranke bodo leto dni uživale posebno belgijsko čokolado, ves čas pa bodo pod strokovnim zdravniškim nadzorom.

Skoraj 80 odstotkov Slovencev že dnevno na spletu
27. 07. 2009 09.57Najnovejša raziskava je pokazala, da je v Sloveniji že kar 78 odstotkov dnevnih uporabnikov spleta. Večina ga uporablja predvsem za iskanje informacij prek iskalnikov in za spremljanje dnevnih novic.

Najcenejše kalorije
17. 07. 2009 17.56Odrasel človek dnevno za normalno življenje potrebuje okoli 2000 kalorij. V času krize smo na cekin.si razmišljali, katero živilo nam za najmanj denarja prinese največ kalorij.

Več kot polovica Slovencev občuti vpliv recesije
13. 04. 2009 11.24Raziskava je med drugim pokazala, da se je finančno stanje 23 odstotkom vprašanih že poslabšalo, 29 odstotkov jih pričakuje, da se bo, 37 odstotkov pa ne pričakuje sprememb. Zanimivi pa so tudi ostali rezultati.

Polovica Evropejcev na počitnice vsako leto
25. 03. 2009 11.16Najmanj 50 odstotkov državljanov Evropske unije počitnikuje vsako leto, skoraj tri četrtine pa jih odpotuje na najmanj eno potovanje letno.

Mobilni telefon ima v povprečju že vsak Slovenec
23. 02. 2009 15.30Kljub temu se s prihodom novih mobilnih operaterjev na slovenski trg pričakuje nadaljnji dvig števila uporabnikov. Vodilnemu Mobitelu se tržni delež vztrajno znižuje.

Študent prejme več kot 750 evrov na mesec
12. 02. 2009 09.17Povprečni mesečni prihodek študenta je po podatkih zadnje tovrstne raziskave znašal 755 evrov, povprečni življenjski stroški pa dobrih 500 evrov na mesec.

Ženske in moški drugače uporabljajo internet
06. 02. 2009 11.07Razlike so še posebej opazne na področju vplivnosti spletnih skupnosti, pri pogostosti uporabe interneta in pri bralnih navadah.

Kakšna so pričakovanja gospodarstva?
06. 12. 2008 21.45Na GZS opozarjajo pred višanjem plač. Kljub bližajoči se recesiji slovenski podjetniki pričakujejo pozitivno gospodarsko rast.

Dejavnosti, ki ne poznajo krize
22. 11. 2008 15.41Vse, ki se danes odločajo za samostojno podjetniški pot ali iščejo novo zaposlitev, zanima, ali obstajajo panoge, ki ne poznajo krize. Ugledna revija Forbes pravi: "Seveda!"