trajnost

Primark: Česar ne prodamo, podarimo dobrodelnim organizacijam
21. 01. 2020 08.23Ko je odjeknila novica, da bo trgovina Primark odprla svoja vrata tudi v Sloveniji, se je te novosti marsikdo razveselil. Nas je zanimalo, zakaj se je Primark odločil prav za Slovenijo, koliko delovnih mest so ustvarili v naši državi in kje končajo oblačila, ki jih ne prodajo. Na naša vprašanja je odgovarjal Jose Luis Martinez de Larramendi, direktor prodaje za ZDA in Srednjo vzhodno Evropo.

Nina poskrbela za prijetno presenečenje
20. 11. 2019 11.49Nina Slapšak je že nekaj časa načrtovala, da bi slovenski javnosti predstavila refil avtomat, zdaj pa ji je to tudi uspelo. Kaj sploh je refil avtomat in zakaj je tako pomembno, da ga imamo.

Kakšne so kazni, če se vselite v objekt brez uporabnega dovoljenja?
18. 10. 2018 08.21Pogovor z državnim sekretarjem na okoljskem ministrstvu Alešem Prijonom. Razložil je, kaj se dogaja s hišo, ki nima fasade. Pa tudi, zakaj vam bodo inšpektorji za bivanje v družinski hiši brez uporabnega dovoljenja "pogledali skozi prste".

Furs: Če intenzivno trgujete s kriptovalutami, se morate vpisati v poslovni register
26. 02. 2018 08.13Tako Furs obravnava dohodke, ki izvirajo iz trgovanja s kriptovalutami.

To so načini, kako za kozmetiko porabiti manj denarja!
06. 10. 2017 08.42Tudi pri kozmetiki lahko privarčujemo! Kaj lahko sami storite, da bodo kozmetični izdelki zdržali dlje?

National Geographic: Več bi jih lahko sledilo zgledu Slovenije
20. 10. 2016 12.01"V Sloveniji 'zeleno' ni krepostna okoljska monotonija. Je živahna mavrica. Več krajem po svetu bi koristilo, če bi sledili njenemu zgledu."

Na eni šoli je strošek za delovne zvezke nič, na drugi pa kar 86 evrov
29. 06. 2016 06.43Podatki Zveze aktivistov Sveta staršev Slovenije za lansko šolsko leto kažejo, da je za prvi razred na eni šoli strošek delovnih zvezkov nič, na drugi pa 86 evrov. Velika je razlika tudi za sedmi razred osnovne šole.

Prestiž Evrope se na ogled postavi
25. 01. 2010 14.00Večina tistih, ki sploh ve zanje, bi jih zelo rada imela, a si jih lahko privoščijo le redki, saj vrhunski izdelki predstavljajo znamenje prestiža in simbolizirajo uspešnost ter nemo pričajo o bogastvu, ki stoji za njimi.