uporaba umetne inteligence

Toliko slovenskih študentov se na ChatGPT obrača za pridobivanje nasvetov glede odnosov z drugimi ljudmi
29. 05. 2023 06.13Več kot 90 odstotkov študentov Fakultete za družbene vede v Ljubljani pri učenju in delu uporablja umetno inteligenco ChatGPT.

Zakaj je skrajni čas za vpeljavo UI v podjetje?
11. 05. 2023 04.15Umetna inteligenca je že vrsto let resničnost vsakdanjika. Na vsakem koraku srečujemo pametne računalnike in robote, ki pomagajo, vodijo in ponujajo rešitve. Vsestransko je uporabna tudi za podjetja, ki lahko z njeno pomočjo veliko pridobijo, denimo poenostavijo poslovno-organizacijske procese, uredijo podatke, zaznajo nepravilnosti, poskrbijo za kibernetsko varnost, nudijo boljšo podporo strankam, optimizirajo trženje ...

Vedno več delavcev naskrivaj uporablja ChatGPT, da opravi delo namesto njih
17. 04. 2023 04.00Ste tudi vi med tistimi, ki v ChatGPT-ju vidite popolnega pomočnika? Nekateri delavci so nad njim navdušeni, saj opravi delo namesto njih.

Delavci v strahu: četrtino vseh del v EU lahko opravi umetna inteligenca
13. 04. 2023 04.00Razširjena uporaba umetne inteligence bi lahko v naslednjih 10 letih povečala svetovni BDP za sedem odstotkov na leto.

Umetna inteligenca med ključnimi vidiki uspeha podjetij v prihodnje
02. 03. 2021 10.34Najpomembnejše tehnologije za uspeh podjetij v prihodnje bodo prostor v oblaku, umetna inteligenca in internet stvari, je pokazala raziskava, ki jo je med izvršnimi direktorji z vsega sveta opravila družba IBM. Kot največji izziv v naslednjih letih sodelujoči vidijo upravljanje delovne sile na daljavo.

S kakšnimi izzivi se soočajo spletni trgovci v Sloveniji in tujini?
13. 11. 2019 08.58V zadnjih letih so se močno spremenile naše nakupovalne navade. Zaradi prihranka časa in denarja ter zaradi lažje dostopnosti produktov in storitev celo z drugega konca sveta je spletno nakupovanje tudi pri nas močno v porastu. Kaj najpogosteje nakupujemo, s kakšnimi izzivi se soočajo spletni trgovci in kakšni so trendi v ecommercu pri nas in v tujini, nam je zaupal Darko Dujič, direktor podjetja Ceneje.