Cekin.si

blagovne

Koristno

Slavne zvezde, ki so se prodale za bajne zneske

07. 10. 2009 11.04

Imena slavnih športnikov, igralcev, glasbenikov in preostalih zvezd se dandanes tržijo na najrazličnejše načine. Eden izmed načinov, kjer se obračajo milijoni, pa je ustvarjanje lastne blagovne znamke in samopodobe.

Finančni trgi

Slovenci zaupajo POP TV-ju!

30. 09. 2009 20.56

POP TV je po mnenju Slovencev blagovna znamka, ki ji med televizijami najbolj zaupajo. Nagrado TRUSTED BRAND so letos pri nas podelili tretjič.

Finančni trgi

UniCredit Group - uradni sponzor UEFA Champions League za obdobje 2009 – 2012

14. 09. 2009 06.00

UniCredit Group je z letošnjim letom postala uradni sponzor UEFA Champions League za naslednje tri sezone.

Koristno

Hip hop "keš“ carji

22. 07. 2009 13.35

Hip hop je industrija, vredna milijarde, in kot vsi drugi zaslužkarji so tudi umetniki rim močno začutili recesijo. Njihovi zaslužki so padli kar za 40 odstotkov.

Koristno

Pozabite na razprodaje!

13. 07. 2009 13.27

Prestiž in ekskluziva imata svojo ceno. Svetovno (po)znana znamka s svojim imenom jamči za kakovost in o njenem lastniku ali nosilcu govori brez besed. Čeprav so se začele razprodaje, ne pričakujte, da bodo znižali prav vse.

Koristno

Mobilna telefonija na Hrvaškem je lahko cenejša

29. 06. 2009 15.46

Stroški mobilne telefonije lahko ob brezskrbni uporabi v tujini dosežejo neslutene višine, saj se načeloma ne zavedamo vseh stroškov, znanih in skritih, ki bodo prispeli za nami.

Koristno

Čevlji, odporni na recesijo

12. 06. 2009 16.44

Kljub recesiji se bogati nekaterim blagovnim znamkam ne morejo upreti. Eno izmed raziskovalnih podjetij je objavilo seznam blagovnih znamk, odpornih na recesijo.

Koristno

Fotogalerija: Ostanki padle zvezde

03. 06. 2009 17.26

General Motors je bilo sedem desetletij vodilno svetovno avtomobilistično podjetje. Za seboj je pustilo dediščino številnih ameriških ikon, ki vam jih predstavljamo v fotogaleriji.

Zavarovanja

5 pravil za učinkovito oglaševanje v času recesije

17. 04. 2009 11.21

Največja napaka, ki jo v času recesije storijo podjetja je, da zaradi upada poslov prenehajo z oglaševanjem. To je tako, kot bi konkurenci rekli: "Izvolite, prevzemite moje mesto!"

Oglaševanje Uredništvo PRO PLUS Moderiranje Piškotki Spremeni nastavitve piškotkov Politika zasebnosti Splošni pogoji Pravila ravnanja za zaščito otrok
ISSN 2630-1679 © 2025, Cekin.si, Vse pravice pridržane Verzija: 1333