blagovne

Američani se poslavljajo od bogastva
28. 12. 2009 15.56Potem ko so v letošnjem letu najbogatejši izgubili kar 400 milijard dolarjev svojega premoženja, se bo seznam milijarderjev, kljub temu da bo na njem manj Američanov, v letu 2010 zopet podaljšal.

Giganti, ki vladajo Evropi
24. 12. 2009 12.10Evropski inštitut za blagovne znamke je na Dunaju predstavil rezultate evropske raziskave o vrednosti blagovnih znamk Eurobrand 2009.

10 najbogatejših Zemljanov
09. 11. 2009 17.32Forbsova lestvica milijarderjev se je v letošnjem letu krepko skrajšala. Od 1125 je na lestvici ostalo le še 793 milijarderjev. Poglejte, kdo se je znašel v prvi deseterici.

Bajni zaslužki iz onostranstva
29. 10. 2009 11.20Kdo bi si mislil, da se lahko milijoni obračajo iz onostranstva. Eden izmed razlogov je prodaja blagovne znamke ter samopodobe pokojnih osebnosti.

Nestle
06. 10. 2009 13.19Nestle S.A. je podjetje, ki je zraslo iz mleka v prahu in hrane za dojenčke. Danes ima 150 milijard dolarjev vredno podjetje v lasti čez 300 blagovnih znamk.

Kupite večji avto za manj denarja!
13. 10. 2009 15.08Bo kar držalo, da drži tista ljudska modrost, da novemu avtomobilu pade vrednost in s tem tudi cena tisti trenutek, ko ga pripeljete iz prodajnega salona. Marsikdo tudi zaradi tega prisega na nekoliko starejše, rabljene avtomobile.

Največje prodaja le ime!
13. 10. 2009 09.14Dandanes je zaradi nasičenosti izdelkov treba vložiti precej truda in denarja, da se oblikuje nova blagovna znamka, ki se bo uveljavila tako na trgu kot tudi med potrošniki.

Slavne zvezde, ki so se prodale za bajne zneske
07. 10. 2009 11.04Imena slavnih športnikov, igralcev, glasbenikov in preostalih zvezd se dandanes tržijo na najrazličnejše načine. Eden izmed načinov, kjer se obračajo milijoni, pa je ustvarjanje lastne blagovne znamke in samopodobe.

Slovenci zaupajo POP TV-ju!
30. 09. 2009 20.56POP TV je po mnenju Slovencev blagovna znamka, ki ji med televizijami najbolj zaupajo. Nagrado TRUSTED BRAND so letos pri nas podelili tretjič.

UniCredit Group - uradni sponzor UEFA Champions League za obdobje 2009 – 2012
14. 09. 2009 06.00UniCredit Group je z letošnjim letom postala uradni sponzor UEFA Champions League za naslednje tri sezone.

Hip hop "keš“ carji
22. 07. 2009 13.35Hip hop je industrija, vredna milijarde, in kot vsi drugi zaslužkarji so tudi umetniki rim močno začutili recesijo. Njihovi zaslužki so padli kar za 40 odstotkov.

Pozabite na razprodaje!
13. 07. 2009 13.27Prestiž in ekskluziva imata svojo ceno. Svetovno (po)znana znamka s svojim imenom jamči za kakovost in o njenem lastniku ali nosilcu govori brez besed. Čeprav so se začele razprodaje, ne pričakujte, da bodo znižali prav vse.

Mobilna telefonija na Hrvaškem je lahko cenejša
29. 06. 2009 15.46Stroški mobilne telefonije lahko ob brezskrbni uporabi v tujini dosežejo neslutene višine, saj se načeloma ne zavedamo vseh stroškov, znanih in skritih, ki bodo prispeli za nami.

Čevlji, odporni na recesijo
12. 06. 2009 16.44Kljub recesiji se bogati nekaterim blagovnim znamkam ne morejo upreti. Eno izmed raziskovalnih podjetij je objavilo seznam blagovnih znamk, odpornih na recesijo.

Fotogalerija: Ostanki padle zvezde
03. 06. 2009 17.26General Motors je bilo sedem desetletij vodilno svetovno avtomobilistično podjetje. Za seboj je pustilo dediščino številnih ameriških ikon, ki vam jih predstavljamo v fotogaleriji.

5 pravil za učinkovito oglaševanje v času recesije
17. 04. 2009 11.21Največja napaka, ki jo v času recesije storijo podjetja je, da zaradi upada poslov prenehajo z oglaševanjem. To je tako, kot bi konkurenci rekli: "Izvolite, prevzemite moje mesto!"