blagovne

Emily Ratajkowski odgovorila kritikom
07. 06. 2019 10.09Emily Ratajkowski je 27-letna (med drugim tudi) podjetnica. Kaj ji očitajo kritiki in kaj jim mlada ženska odgovarja?

Doma so bili večkrat brez elektrike, daril ni poznala
01. 03. 2019 09.07Čeprav je od tega minilo že več kot 40 let, se igralka, podjetnica in modna ikona Sarah Jessica Parker še danes živo spominja grozljive sramotne izkušnje, ko jo je v tretjem razredu osnovne šole učiteljica pred celotnim razredom vsak dan poklicala h katedru, da ji je izročila listek za brezplačno šolsko malico za najrevnejše učence. Njena družina je namreč živela od socialne pomoči, pogosto so bili brez elektrike, vedno brez daril za rojstni dan. A namesto, da bi se smilila sama sebi, je izkoristila svoj neverjetni talent in se prelevila v eno najbolj prepoznavnih igralk 21. stoletja.

To je prva certificirana slovenska potica
27. 02. 2019 12.24LePotica Janje Štrumbelj je prva slovenska potica, ki je dobila certifikat. Se je še spomnite iz oddaje "Štartaj, Slovenija!"?

Brezglavo trošite, da bi vam sosedi zavidali?
07. 02. 2019 09.30Misel na prihodnost je v tem trenutku za nekatere ljudi zelo oddaljena in neprijetna, tako da jo hitro odmislijo in nadomestijo s trenutno zadovoljitvijo. Razmišljanje o varčevanju in pokojnini pa raje pustijo ob strani. Ali je živeti za trenutek bolj pomembno, kot skrb za prihodnost?

Od vajenca do 45. najbogatejšega človeka na svetu
18. 01. 2019 08.42Če mislite, da sedanjost odloča o vaši prihodnosti, se pošteno motite. V kolikor bi to držalo, ne bi nikoli slišali za ime Leonardo Del Vecchio. Rodil se je revni materi samohranilki, ki ni mogla skrbeti zanj, zato je pristal v sirotišnici. Toda iz male sirote je zrasel v 45. najbogatejšega človeka na svetu – in to z dobro načrtovanim in skrbno premišljenim izdelovanjem očal.

Kraljica kozmetike, ki je uspeh zgradila na brezplačnih vzorčkih
04. 01. 2019 00.39Blagovna znamka Estée Lauder je danes sinonim za naravno kozmetiko vrhunske kakovosti. Njeno zgodbo je leta 1946 v New York Cityju začela pisati takrat 38-letna Estée Lauder ob pomoči soproga Josepha. Bila je hčerka revnih priseljencev, ki je že v času osnovne šole pomagala v očetovi trgovini s strojno opremo. In prav tam se je naučila osnovnih veščin prodaje, ki so ji prišle v življenju še kako prav. Postala je ena najuspešnejših podjetnic 20. stoletja in postavila kozmetični imperij, ki je danes znan v več kot 150 državah sveta.

Vse več podjetij se odloča za darovanje v humanitarne namene
21. 12. 2018 11.20Preverili smo, kako podjetja obdarujejo poslovne partnerje. Nekatera se sicer odločijo, da bodo denar raje namenila v humanitarne projekte.

Vožnja z njim je užitek
17. 12. 2018 08.26V avtomobilski industriji se nadaljuje razvoj električnih in hibridnih avtomobilov, priljubljenost športnih terenskih vozil strmo narašča, še vedno pa se vozi tudi klasika. Razvoj tehnologij omogoča popolnoma novo izkušnjo in doživetje same vožnje. Nova tehnologija vztrajno zamenjuje človeške možgane z elektronskimi, ki veljajo za zanesljivejše in varnejše. Avtomobili prevzemajo nadzor. Kakšni trendi trenutno prevladujejo v avtomobilski panogi in kako izbrati pravega za najboljši občutek na cesti, pa razkrivamo v nadaljevanju. Avtomobil je dolgoročna investicija, ki lahko vožnjo spremeni v čisti užitek.

'Ne glede na vse, res smo se imeli lepo!'
16. 12. 2018 19.38Tretja sezona oddaje "Štartaj, Slovenija!" je zaključena. Produkti so navdušili Slovenijo, a le en je lahko Hit Produkt 2018.

Kupujete prek spleta? Morate vedeti za to novost
03. 12. 2018 11.07Začela so veljati nova pravila spletnega nakupovanja.

Kljub bolezni je uspel postaviti imperij, vreden 5 milijard evrov
09. 11. 2018 08.25Sir Richard Branson je angleški podjetnik, investitor in ustanovitelj družbe Virgin Group, ki vključuje več kot 400 podjetij v 39 državah sveta v povsem različnih panogah – od založništva do letalstva in celo vesoljskega turizma. Nihče ne pozna natančnega števila podjetij, ki jih upravlja Virgin Group. Nekateri pravijo, da celo sam Richard Branson nekoč ni znal odgovoriti, koliko poslovnih idej se razvija pod okriljem njegove večnamenske blagovne znamke. Vendar čar njegovega poslovanja ni v količini podjetij, temveč v kakovosti storitev, ki jih nudijo. Tudi sam namreč že vse življenje kvaliteto vedno postavlja pred kvantiteto.

Študij mu ni dišal, zato se je lotil kravat
19. 10. 2018 07.39Ralph Lauren je svoj 12 milijard dolarjev (10,4 milijarde evrov) težek modni imperij začel graditi z izdelovanjem in prodajo kravat. Ni bil rojen v bogato in priviligirano družino, a je iz svojega skromnega življenja ustvaril moderno ameriško zgodbo o uspehu. Njegovo ime je skozi desetletja postalo sinonim za klasiko in izbran okus. Poleg oblačil oblikuje tudi notranji dekor, pohištvo, posteljnino, brisače, porcelan in mnogo drugih stvari.

Nosil poceni oblačila, velikokrat kupljena iz druge roke
05. 10. 2018 09.21Svojo poslovno pot je začel pri rosnih petih letih: s šopom svinčnikov v eni in nekaj škatlicami vžigalic v drugi roki je hodil po domači vasi in sosede nagovarjal v nakup. Dobro desetletje pozneje se je začel spogledovati z idejo o prodaji cenovno dostopnega pohištva. Še desetletje pozneje je bil že lastnik ene najhitreje rastočih blagovnih znamk tistega časa. To je zgodba o Ingvarju Kampradu in njegovi poti od revščine do milijardnega bogastva.

Protestno uničujejo izdelke ene blagovne znamke
05. 09. 2018 12.48Ko en velikan z oglasom pošlje v svet močno politično sporočilo.

Stvari, zaradi katerih greste sodelavcem na živce
01. 08. 2018 14.04V kolektivih so združeni posamezniki, ki so po naravi lahko popolnoma različni. Zato je zelo pomembno, da se zavedate, katere stvari ljudi spravljajo ob živce.

Trumpova hči zapira podjetje. Zakaj?
25. 07. 2018 09.12Proizvodi z njeno znamko so se leta 2016 dobro prodajali ...

Morda vam gredo na živce, a nekaj morate priznati
12. 07. 2018 09.08Klan Kardashian-Jenner gre marsikomu pošteno na živce. A dejstvo je, da vedo, kako se služi denar.

Zato moški kupujejo drage avtomobile
05. 07. 2018 09.51Testosteron je "krivec" za nakupe luksuznih izdelkov.

Tudi Slovenci nosijo moške podvezice. Naredil jih je Slovenec!
29. 06. 2018 09.43"Večini ljudem je bil izdelek smešen in so ga jemali bolj kot šalo. Sam pa sem vanj verjel, saj ima izjemen tržni potencial. Na svetu je več sto milijonov ljudi, ki morajo biti dnevno oblečeni v srajce," se spominja Nik Vene. Danes prodaja na Amazonu in njegove podvezice nosijo danski vojaki.

Toliko denarja je dobil Burak!
31. 05. 2018 08.45Zvezdnik serije Moja boš Burak Özçivit služi ogromne zneske.

Otroka sodelovala pri ustvarjanju posla
10. 04. 2018 08.13Pokice niso obrnile na glavno le mojega življenja, temveč tudi življenji mojih dveh otrok, pravi Maja Lukas, soustanoviteljica blagovne znamke Pokica.

Kako bo to sprejela vesoljna Slovenija?
20. 03. 2018 08.01Izpoved slovenskega podjetnika: Besedo "problem" smo zamenjali z "novimi izzivi" ...

Zakaj bi trpeli pri delodajalcu, ki vas ne ceni in ne želi primerno plačati?
20. 12. 2017 11.29Izjemna gospodarska rast v letu 2017 je povzročila povečano zaposlovanje v skoraj vseh panogah. Za kandidate je to priložnost, da se dogovorijo za dobre pogoje ali poiščejo novo, boljšo zaposlitev, kadroviki pa se srečujejo z izzivi ohranjanja zaposlenih v svojih podjetjih.

Na voljo so imeli le 14 dni. In ustvarili so to!
20. 11. 2017 08.11Zgodba o treh prijateljih, ki so želeli spremeniti način dela in življenja.

Nemci se bojijo za svoje prihranke in zato kupujejo zlato
09. 11. 2017 06.30Nemški državljani so v preteklem letu kupili zlate palice in investicijske zlatnike v skupni vrednosti skoraj 7 milijard EUR, po poročanju dnevnika Daily Express.

Tako sta vegana začela mesarit
26. 10. 2017 09.14Od ideje do priznane in iskane blagovne znamke: kako zaščititi izdelek, ime blagovne znamke in koliko nas bo to stalo? Dobri nasveti za vse, ki razmišljajo o svoji podjetniški poti.

MEDENKA
12. 09. 2017 10.57Medenka je naravna sladkarija, narejena iz le dveh sestavin – domačega slovenskega medu in sadja.

Tina in Simon: Ponosna sva, da sedaj nisva več le dva, pač pa trije
19. 09. 2017 06.09Zaročena poslovna partnerja, ki sta očarala ljubitelje naravne kozmetike. In ne le s svojimi izdelki, temveč tudi z odnosom do sveta.

Janja: Kadar posel cveti in podjetje raste, seveda ni težko delati noč in dan
13. 09. 2017 08.22Janja Štrumbelj je s svojo blagovno znamko "le Potica" poskrbela, da je ta poslastica na voljo celo leto in ne le za praznike.

Čevlje prestižne blagovne znamke, ki sicer stanejo 500 evrov, kupila za 150. Sledil je šok
26. 07. 2017 07.24Nakup ponaredkov – tveganje za zdravje, varnost in denarnico.