produktivnost zaposlenih

Starejši zadovoljni s pohvalo, mlajši raje vidijo pohvale v obliki višjih plač ali večje fleksibilnosti
10. 07. 2024 04.15Nov izziv za delodajalce prinaša generacija Z. Kako pa je z drugimi generacijami?

Tako bi lahko imeli kar 25 odstotkov višjo plačo
24. 06. 2024 06.54Treba je stopiti v korak s časom in se prilagoditi novim načinom dela.

Zdrava delovna okolja: kako ustvariti prostor, ki spodbuja dobro počutje zaposlenih
10. 06. 2024 04.34V današnjem hitrem tempu življenja zaposleni preživijo večino svojega časa na delovnem mestu. Zato je ključnega pomena, da delodajalci ustvarijo zdrava delovna okolja, ki spodbujajo dobro počutje in produktivnost zaposlenih. Zdrava delovna okolja ne le izboljšujejo zadovoljstvo zaposlenih, temveč tudi povečujejo njihovo zvestobo in zmanjšujejo stopnjo absentizma.

Preprečevanje bolečin v hrbtu na delovnem mestu: Nasveti za ergonomsko delovno okolje
03. 06. 2024 04.05Bolečine v hrbtu so ena najpogostejših težav, s katerimi se soočajo zaposleni, ki večino delovnega dne preživijo sede. Slaba drža, neprimerna oprema in pomanjkanje gibanja lahko vodijo v kronične bolečine, ki zmanjšujejo produktivnost in kakovost življenja. Vendar lahko z nekaj preprostimi ukrepi ustvarite ergonomsko delovno okolje, ki bo preprečevalo bolečine v hrbtu in izboljšalo vaše splošno počutje.

Obvladovanje depresije na delovnem mestu: Strategije za ohranjanje duševnega zdravja
30. 05. 2024 04.26Depresija je resna motnja razpoloženja, ki lahko močno vpliva na produktivnost, zadovoljstvo in splošno dobro počutje zaposlenih. Zaradi stigme in pomanjkanja ozaveščenosti se številni zaposleni soočajo z depresijo v tišini, kar lahko poslabša njihovo stanje. Zato je ključnega pomena, da delodajalci in zaposleni sprejmejo ustrezne ukrepe za obvladovanje depresije na delovnem mestu.

Slovensko podjetje, ki svojo moč izkorišča za pomembno stvar
29. 05. 2024 08.34V hitro spreminjajočem se okolju se vedenje kupcev nenehno spreminja, njihove vrednote pa se neprestano razvijajo. Blagovne znamke so tako prisiljene vedno pozorno spremljati trende in spremembe v navadah potrošnikov, da lahko ohranjajo konkurenčno prednost. V zadnjih letih je eden najpomembnejših trendov vse večja osredotočenost na družbeno odgovornost podjetij. Podjetja zdaj vlagajo več časa in energije v oblikovanje in izvajanje projektov, ki prispevajo k boljši družbi in trajnostnemu razvoju.

Preprečevanje glavobolov na delovnem mestu: Nasveti za zmanjšanje napetosti in utrujenosti
27. 05. 2024 04.35Glavoboli so pogosta težava, ki prizadene številne zaposlene in negativno vpliva na njihovo produktivnost in dobro počutje na delovnem mestu. Vzroki za glavobole so lahko različni, od stresa in napetosti do slabe ergonomije in pomanjkanja počitka. Vendar obstajajo učinkoviti načini za preprečevanje in lajšanje glavobolov, ki jih je mogoče vključiti v vsakdanje delovne navade.

Zdrava delovna okolja za delavce z alergijami: ustvarjanje čistih in varnih delovnih prostorov
23. 05. 2024 04.35Alergije so vse pogostejše stanje, ki prizadene številne zaposlene. Izpostavljenost alergenov, kot so prah, plesni in kemikalije, lahko povzroči resne zdravstvene težave in negativno vpliva na produktivnost in dobro počutje na delovnem mestu. Zato je ključnega pomena, da delodajalci ustvarijo čista in varna delovna okolja, ki bodo zmanjšala tveganje za alergijske reakcije.

Obvladovanje stresa pri delu s strankami: Tehnike za obvladovanje konfliktov in težavnih situacij
20. 05. 2024 04.30Delo s strankami je lahko izjemno izčrpavajoče in stresno, še posebej v konfliktnih ali težavnih situacijah. Nerazrešeni konflikti lahko vodijo v povečan stres, izgorelost in negativno vplivajo na produktivnost in zadovoljstvo zaposlenih. Zato je ključnega pomena, da se naučimo učinkovitih tehnik za obvladovanje stresa in reševanje konfliktov pri delu s strankami.

Obvladovanje anksioznosti na delovnem mestu: Tehnike sproščanja za zmanjšanje stresa
17. 05. 2024 04.06Anksioznost in stres sta pogosta spremljevalca sodobnega delovnega življenja. Nenehni pritiski, roki in visoka pričakovanja lahko vodijo v kronično anksioznost, ki negativno vpliva na produktivnost, počutje in zdravje zaposlenih. Vendar obstajajo učinkovite tehnike sproščanja, ki lahko pomagajo obvladovati anksioznost in stres na delovnem mestu.

Direktorji razkrili 3 vrste zaposlenih, ki vnašajo toksičnost v kolektiv
25. 04. 2024 04.34Za uničenje dobrega kolektiva je potreben le en sam toksičen delavec. Kako ga prepoznati in kako ravnati?

Ali bi vas takšne nagrade motivirale, da delate bolje in več?
23. 03. 2024 06.56Ali bi lahko mikronagrajevanje zadržalo zaposlene v podjetju, tako da ne bi zbežali drugam? Ali lahko poveča motivacijo in produktivnost delavcev? Preverite zanimive ugotovitve.

Kaj storiti, ko šef od vas zahteva, da ste deloholik?
15. 03. 2024 04.03Kaj storiti, ko je vaš šef deloholik in od vas pričakuje, da ga boste posnemali? Delo s takšno osebo je lahko obremenjujoče tako za vašo kariero kot zasebno življenje, ne glede na to, ali to pomeni, da delate številne nadure, jeste med delom ali ste ves dan brez malice ter za službo celo žrtvujete vikende.

Nemčija s 1. februarjem poskusno uvaja drugačen način dela
28. 01. 2024 13.18Manj ur, plača pa se ne zmanjša. "Na trgu se lahko pozicioniram kot sodoben delodajalec ali pa preprosto rečem, da moramo vsi delati več in tako pridem v situacijo, ko ne bom imel več nikogar, ki bi delal zame," pravi direktor nemškega podjetja, ki razume, da se bo treba začeti drugače obnašati do zaposlenih.

Kaj je mikroupravljanje in kako vpliva na delavce?
18. 01. 2024 04.13Kako zadovoljiti nadrejenega, ki je obseden z nadzorom? Kako naj delavec ravna, da zaradi mikroupravljanja ne obupa in ne poda odpovedi?

Prikradlo se je v številne službe. Tudi v vašo?
07. 01. 2024 05.00Mnogi zaposleni po zaključku službe opravljajo še dodatne naloge in to delodajalcem prikrivajo, vse z namenom, da bi napredovali. Tako je videti, da v službenem času blestijo, a v bistvu za opravljeno delo potrebujejo veliko več kot 40 ur na teden. Kam to na dolgi rok pelje zaposlenega?

Zaradi odpuščanj so ekipe vedno manjše, preostali zaposleni pa preobremenjeni
11. 12. 2023 05.00Nekatera podjetja namerno ne iščejo kadra in zaposlene preobremenijo z nalogami.

Fika, štiritedenske počitnice in nič nadur – to je švedska delovna kultura
16. 11. 2023 05.00Ta skandinavska država lahko preostali svet marsikaj nauči.

Razvijanje čustvene inteligence na delovnem mestu
13. 11. 2023 08.19Čustvena inteligenca je ključna veščina, ki jo je mogoče razviti na delovnem mestu in prinaša številne koristi tako posameznikom kot organizacijam. Gre za sposobnost prepoznavanja, razumevanja in upravljanja lastnih čustev ter empatije in učinkovitega komuniciranja z drugimi.

Dan in ure, ko se na delovnih mestih zgodi največ napak
07. 11. 2023 04.45Raziskovalci so dve leti preučevali 800 zaposlenih, ki delajo v pisarni in ne doma.

Disciplina ali motivacija – kaj je v poslu bolj pomembno?
02. 11. 2023 04.45Sposobnost ohranjanja osredotočenosti ali močan občutek namena – kaj je bolj pomembno, ko gre za trajnostno poslovanje?

Varovanje duševnega zdravja zaposlenih v digitalni dobi
24. 10. 2023 04.45V povezavi z digitalizacijo je eden izmed pomembnejših ukrepov za varovanje duševnega zdravja zaposlenih pravica do odklopa. Kaj še lahko storimo, da se po osmih urah dela počutimo bolje?

Ali veste, za kaj povprečen zaposleni med delovnim tednom zapravi cel dan?
17. 10. 2023 04.45Raziskava, ki jo je izvedel Slack, je pokazala zanimive rezultate o tem, kaj prispeva k neučinkovitosti med delovnim časom.

Kaj je prezentizem in zakaj bi se morali delodajalci ob njegovem pojavu nemudoma odzvati?
28. 09. 2023 13.13Kolikokrat ste se že kljub slabemu počutju odpravili na delovno mesto in tam ostali celih osem ur? Številni to počnejo kar pogosto, kar pa za njihovo produktivnost in kakovost opravljenega dela ni najbolje.

Velika podjetja sprejemajo drastične ukrepe
13. 09. 2023 09.31Delo od doma je bilo med pandemijo covida-19 nekaj povsem običajnega. Podjetja so tako brez večjih izpadov zaradi bolniških normalno poslovala, zaposleni pa so odkrili prednosti tovrstnega dela. A sčasoma so na površje prišle tudi njegove negativne plati, zato so delodajalci na vse načine poskušali svoje delavce zvabiti nazaj v pisarne. Slednji so se upirali, zato so nekatera velika podjetja ubrala bolj drastične ukrepe.

Drago Švajger: Takšne naravne katastrofe nam odvzamejo veliko moči
11. 09. 2023 04.45Vse hitrejši sodobni tempo in boj za obstanek na trgu dela povzroča ogromno skrbi v podjetjih, še posebej tistih, ki jim poplave niso prizanesle in so za seboj pustile nepredstavljive posledice. Kaj se bo zgodilo, ali bo naše podjetje obstalo, kako bo z delovnimi mesti, krediti ... Je le nekaj vprašanj, ki se nam nehote vsiljujejo v naše misli. O tem smo se pogovarjali tudi s psihoterapevtom.

Vitko poslovanje, drugi del: prepoznavanje odpadkov v procesih
14. 08. 2023 04.45V drugem delu serije o vitkem poslovanju bomo kategorizirali odpadke v različne tipe odpadkov in opisali vsak tip odpadka. S tem znanjem lahko takoj začnete izboljševati procese na vašem delovnem mestu ali v vašem podjetju, tako da prepoznate in odstranite katerega od prepoznanih odpadkov.

Tovrstni zaposleni so najbolj nevarni za podjetja
11. 08. 2023 04.45V bistvu ta fenomen ni nič novega. Če skupini zaposlenih daš nalogo, se bo vedno našel nekdo, ki bo najbolj glasno vzdihoval.

Tako bi lahko vročinski valovi spremenili način našega dela
07. 08. 2023 04.45Jasno je, da se bomo morali prilagoditi vročini, ki pesti Evropo. Bi pomagali "siesta", večerno delo ali morda celo zgodnejše zbujanje?

Vremenski vplivi na gospodarstvo: kako se prilagoditi novim razmeram?
27. 07. 2023 04.45Strokovnjaki pravijo, da so huda neurja postala naša stalnica in naj se kar navadimo nanje. A kako naj ravnajo v gospodarstvu, kako prilagoditi poslovanje in kje dobiti denar za investicije v prilagoditve?